ΤΟ ΣΧΕΔΙΟΝ ΠΑΝΤΕΛΟΥΣ ΑΛΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΝ
Μέ ἀριθμ. Πρωτ. 11 καί ἡμερομηνίαν 5 Ἀπριλίου 1996, ἤτοι πρό 12ετίας εἴχομεν ἀποστείλει εἰς τήν Ἐφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ» τήν κάτωθι ἐπιστολήν, τἠν ὁποίαν ὡς ἐπίκαιρον καί σήμερον οὖσαν τήν δημοσιεύομεν εἰς τήν ἠλεκτρονικήν ἐφημερίδα μας.
ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ 194 00 Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ. 210.6020176, 210 2466057
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 11 Κορωπίῳ τῇ 5 ᾿Απριλίου 1996
Πρός
τήν ἐφημερίδα "᾿Ελεύθερος" ᾿Αμερικῆς 18, 106 71 ΑΘΗΝΑ
Κύριε Διευθυντά
Εἰς τόν "᾿Ελεύθερον" τῆς 1ης ᾿Απριλίου 1996 διωχετεύθη, μέ ἀγωγόν καί πάλιν τήν Θεσσαλονίκην, περίεργον φύραμα "εἰδήσεων" καί σχολίων σχετικῶν μέ τό ῞Αγιον ῎Ορος.
᾿Επειδή τό ῞Αγιον ῎Ορος εἶναι χῶρος ζωτικῆς σημασίας διά τήν ᾿Ορθοδοξίαν καί τό Γένος, διό καί τό ὀνομάζομεν ῞Αγιον ῎Ορος, ἀλλά καί Περιβόλι τῆς Παναγίας, παρακαλῶ νά λάβητε ὑπ᾿ ὄψιν σας καί νά δημοσιεύσητε ἐπί τοῦ θέματος τά ἀκόλουθα πρός ἐνημέρωσιν ὑμῶν καί τῶν ἀναγνωστῶν σας.
᾿Εν πρώτοις, παρατηρεῖται χαρακτηριστική ἀοριστία καί ἔλλειψις τεκμηριώσεως τῶν γραφομένων, μέ ἀποτέλεσμα τήν πρόκλησιν ἐντυπώσεων, ἄνευ πραγματικοῦ ἀντικρύσματος, ἀλλά καί μέ κατεύθυνσιν ἀντίθετον τῆς ὀρθῆς.
Οὕτως, εὐθύς εἰς τόν ἐντυπωσιακόν τίτλον "Νέο Βατικανόν θέλουν νά κάνουν τό ῞Αγιον ῎Ορος", ἐλλείπει τό ὑποκείμενον, ποῖοι θέλουν νά κάμουν τό ῞Αγιον ῎Ορος "Νέο Βατικανό": Καί τί σημαίνει τοῦτο;
῾Η ἔλλειψις αὕτη ἀναπληροῦται διά τῆς "λεζάντας" ὑπό τήν φωτογραφίαν Μοναχοῦ εἰς τό αὐτό δημοσίευμα, ἐχούσης ὡς ἑξῆς: "Σκοτεινοί κύκλοι τοῦ ἐξωτερικοῦ προσπαθοῦν νά πετύχουν τήν ἀνεξαρτητοποίηση τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους ἀπό τήν ῾Ελληνική ᾿Επικράτεια καί τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο".
᾿Εντός τοῦ κειμένου γίνεται λόγος, μέ τήν αὐτήν τεχνικήν τῆς ἀοριστίας, διά μή κατονομαζομένους "κύκλους" πού ἐξυφαίνουν "σενάρια" εἰς τό παρασκήνιον, ὅτι "καταγγέλλεται" (ἀπό ποίους;) πώς τά νήματα κινοῦνται ἀπό τό ἐξωτερικόν (ἀπό ποῦ καί ἀπό ποίους;) πού συνεργάζονται μέ "ὁρισμένους ἐκκλησιαστικούς παράγοντες τῆς πολιτείας τοῦ ῎Αθω" (ποίους;) καί ἄλλα πολλά παρόμοια.
Πάντως ἡ ὅλη πλοκή τῶν γραφομένων μαρτυρεῖ τήν βούλησιν ἀμφισβητήσεως καί καταργήσεως τοῦ ἀρχαιοπαραδότου προνομιακοῦ καθεστῶτος τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους, τό ὁποῖον καί κατά τό Σύνταγμα τῆς ῾Ελλάδος εἶναι "αὐτοδιοίκητον τμῆμα τοῦ ῾Ελληνικοῦ Κράτους". Τό αὐτοδιοίκητον τοῦτο, τό ὁποῖον ἐσεβάσθησαν ἐπί αἰῶνας Πατριάρχαι καί αὐτοκράτορες τῆς Κωνσταντινουπόλεως, θέλει νά καταργήση κυρίως ὁ σημερινός αἱρετικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κύριος Βαρθολομαῖος καί ὅσοι τόν κατευθύνουν ἤ τόν ὑπηρετοῦν. Τοῦτο δέ διότι ὁ κύριος Βαρθολομαῖος, γνωστός φιλοπαπικός, οἰκουμενιστής ἐπιδιώκει, διά τῆς ἐν γένει συμπεριφορᾶς του νά ὑποτάξη ὑπό τήν παναιρετικήν ἐξουσίαν του, ὅλας τάς κατά τόπους ᾿Ορθοδόξους ᾿Εκκλησίας, ἐμφανιζόμενος καί λιβανιζόμενος προπαγανδιστικῶς ὡς προκαθήμενος ὅλης τῆς ᾿Ορθοδοξίας, ὡς κεφαλή, κορυφή, ἀρχηγός κλπ. ὅλων τῶν ᾿Ορθοδόξων τῆς γῆς, ὡς ἄλλος πάπας τῶν ᾿Ορθοδόξων. ᾿Εντάσσεται δέ ἡ προσπάθεια του αὐτή εἰς τήν ἐξυπηρέτησιν τῶν γνωστῶν οἰκουμενιστικῶν σχεδίων καί ἐπιδιώξεων τοῦ ἰδίου, τοῦ Πάπα κλπ.
Εἰς τά σχέδια ταῦτα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ἰδιαιτέρως τοῦ Βατικανοῦ ἵσταται ἐμπόδιον καί ἀντίπαλον δέος ἡ ἑνότης τῶν ᾿Ορθοδόξων λαῶν, τήν ὁποίαν οἱ Οἰκουμενισταί καί ἰδιαιτέρως οἱ παπικοί ἐπιδιώκουν νά διασπάσουν κατά τήν γνωστήν καί δεδοκιμασμένην μέθοδον τοῦ "διαίρει καί βασίλευε". Οὕτω, προσπαθοῦν νά προσδώσουν εἰς μέρος τῆς ᾿Ορθοδοξίας, καί εἰδικώτερον εἰς τό ῞Αγιον ῎Ορος, καί φυλετιστικόν χαρακτῆρα, δῆθεν ἑλληνοκεντρικόν. Οὕτω, μεταξύ ἄλλων μεθοδεύουν ἕν εἶδος ξενηλασίας καί ἀποκλεισμοῦ ἀπό τό ῞Αγιον ῎Ορος, ἀλλοδαπῶν καί ἄλλογενῶν, ἐπιθυμούντων νά μονάσουν εἰς αὐτό, διά νά ὠφεληθοῦν ὀρθοδόξως καί οἱ ἴδιοι καί οἱ τόποι καί οἱ λαοί ἀπό ὅπου προέρχονται, καί ἡ ᾿Ορθοδοξία γενικώτερον, ὡς συνέβαινε πάντοτε κατά τόν μακραίωνα βίον τῆς Μοναστικῆς Πολιτείας τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους. Δέν πράττουν, δηλαδή, ὅ,τι πράττουν σχετικῶς οἱ οἰκουμενισταί, διά νά ὠφελήσουν, ἀλλά διά νά βλάψουν καί τήν ᾿Ορθοδοξίαν καί τήν ῾Ελλάδα καί τόν ῾Ελληνισμόν, ὄχι διά νά ἐξελληνίσουν δῆθεν τό ῞Αγιον ῎Ορος, ἀλλά διά νά σπείρουν ζιζάνια μεταξύ τῶν ᾿Ορθοδόξων καί νά διασπάσουν τήν ἑνότητά των. ῎Αλλωστε, ὁ κύριος Βαρθολομαῖος εἶναι Τοῦρκος ὑπήκοος καί ὡς τοιοῦτος ὑπηρετεῖ τά συμφέροντα τοῦ Τουρκικοῦ κράτους καί τῶν πατρώνων του.
᾿Εν κατακλεῖδι, τό ῞Αγιον ῎Ορος εἶναι αὐτοδιοίκητον τμῆμα τῆς ῾Ελληνικῆς ᾿Επικρατείας καί ὄχι τσιφλίκι τοῦ κυρίου Βαρθολομαίου, ἤ οἱουδήποτε ἄλλου, ὡς ἐπιχειρεῖται νά νομισθῇ διά τῶν ἐνεργειῶν ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι κατά τόν τρόπον καί τάς μεθόδους τῆς προπαγάνδας ἀνησυχοῦν δῆθεν διά "σενάρια" ἀποκοπῆς δῆθεν τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους ἀπό τήν δικαιοδοσίαν τοῦ ῾Ελληνικοῦ κράτους καί τόν ἔλεγχο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου. ᾿Εν ὧ εἰς τήν πραγματικότητα, ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι συμβαίνει τό ἀντίθετον, ἤτοι ὅτι καταβάλλεται προσπάθεια διασπάσεως τῆς ᾿Ορθοδοξίας καί καταλύσεως τοῦ αὐτοδιοικήτου τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους, πρός τόν σκοπόν ὑποταγῆς του εἰς τήν παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί φιμώσεως καί ἐξοντώσεως πάσης φωνῆς καί πάσης κινήσεως ᾿Ορθοδόξου ἐν αὐτῷ. ᾿Επιδιώκεται, δηλαδή, ἡ κατάργησις τοῦ ὑφισταμένου καθεστῶτος καί ἡ ἅλωσις τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν.
᾿Αλλ᾿ ἔχουσι γνῶσιν οἱ φύλακες.
Καθ᾿ ὅσον δέ ἀφορᾶ εἰς ἐκείνους οἱ ὁποῖοι ἐν τῇ ὡς ἄνω προσπαθείᾳ των ἐπιχειροῦν νά ἐμφανίσουν τό σκότος ὡς φῶς καί τό φῶς ὡς σκότος, ὑπενθυμίζομεν ὅτι: "οὐαί οἱ λέγοντες τό πονηρόν καλόν καί τό καλόν πονηρόν, οἱ τιθέντες τό σκότος φῶς καί τό φῶς σκότος, οἱ τιθέντες τό πικρόν γλυκύ καί τό γλυκύ πικρόν" (῾Ησαΐου Ε, 20).
Μετά τιμῆς
῾Ο Μητροπολίτης Γ.Ο.Χ.
+ ῾Ο Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
ΚΗΡΥΚΟΣ
Σημείωσις: Οἱ ὅροι "'Ορθόδοξος", "᾿Ορθόδοξοι λαοί" καί "'Ορθόδοξοι ᾿Εκκλησίαι" χρησιμοποιοῦνται καταχρηστικῶς καί ἐκφράζουν τήν συνείδησιν αὐτῶν εἰς τούς ὁποίους ἀναφέρονται. Διά τήν ᾿Εκκλησίαν τῶν Γ.Ο.Χ. οἱ ἀποδεχθέντες τήν Παπικήν Καινοτομίαν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ - Οἰκουμενισμοῦ καί γενικώτερον οἱ συμμετέχοντες εἰς τό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν ᾿Εκκλησιῶν (Π.Σ.Ε.), ἔστω καί ἄν ἔχουν τοιαύτην συνείδησιν, δέν εἶναι δυνατόν νά ἐκληφθοῦν ὡς ᾿Ορθόδοξοι.
῾Ο ἴδιος
[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]