ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote,
@ 2008-11-10 08:13:00

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ (19.2.2006 π.ἡ.)
Σταλεῖσα πρό διετίας εἰς Κληρικόν, ὁ ὁποῖος γνωρίζει τήν ἀλήθειαν, ἀλλά δέν ἔχει τήν τόλμην νά κόψη τούς δεσμούς μετά τῶν παρανόμων Νικολαϊτῶν καί διά τοῦτο παραμένοντα ἐν αἰχμαλωσία εἰς τήν σχισματαίρεσίν των.

Ἀγαπητέ μοι πάτερ ...., χαῖρε ἐν Κυρίῳ.
Διά τῆς παρούσης προσωπικῆς ἐπιστολῆς, σοῦ ἀποστέλλω συνημμένως, καί ἐλπίζω νά σοῦ φανῆ χρήσιμος, τήν ‘Ενημέρωσι (Νο 68), πού ἔχει θέμα τήν «ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ» τοῦ Ἱερομονάχου π. Ἀμφιλοχίου, στήν ὁποία ἀναγράφει συνοπτικά τά θέματα Πίστεως, τά ὁποῖα προκύπτουν ἀπό τό Ἀπαλλακτικόν Βούλευμα 54/76, τό ὁποῖον ἀφορᾶ ἄμεσα καί ΒΑΡΥΝΕΙ τόν «Πειραιῶς» Νικόλαον, καί τό 46/91, τά ὁποῖα ΒΑΡΥΝΟΥΝ καί ὅλους τούς Ἀρχιερεῖς, καί ὅσους Ἱερεῖς «ἀποδέχονται», εἴτε ἀμέσως, εἴτε ἐμμέσως, τόν πρώην Πειραιῶς Νικόλαον διά Ἀρχιεπίσκοπόν τους. Καί τόν μέν κ. Νικόλαον βαρύνει, διότι ὁ ἴδιος τό ἐζήτησε καί ὁ ἴδιος προεκάλεσε τό ἀθωωτικόν ὑπέρ αὐτοῦ βούλευμα, καταθέτοντας εἰς τό δικαστήριον τήν βλάσφημον ἀπόφασιν τῶν Ρώσων τῆς Διασπορᾶς, ἡ ὁποία προβλέπει χειροθεσίαν κατά τόν Η΄ Κανόνα τῆς Α’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἤτοι ἐπί σχισματικῶν, καί τό ἔκαμε τοῦτο, ἐνῶ ἀποδεδειγμένως ἐγνώριζε καί ὁ ἴδιος, καί διεκήρυττε (ὑπάρχουν ἔγγραφοι ἀποδείξεις) ὅτι ἡ ἀπόφασις αὕτη οὐδέποτε, οὔτε εἰς τήν Αμερικήν, οὔτε εἰς τήν Ἑλλάδα ἐφηρμόσθη, καί ὅτι ἡ χειροθεσία ἦτο μιά τυπική καί οὐχί οὐσιαστική πράξις.
Τά βλάσφημα αὐτά Ἀπαλλακτικά Βουλεύματα, ἐπιβαρύνουν καί καθιστοῦν ἐνόχους καί τούς λοιπούς περί τόν Νικόλαον Ἀρχιερεῖς καί τούς ἀναγνωρίζοντας καί μνημονεύοντας αὐτόν Ἱερεῖς, διότι, ἐν συνδυασμῶ καί μέ τόσα ἄλλα πού ἀπεκαλύφθησαν εἰς βάρος των θέματα ΠΙΣΤΕΩΣ καί ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, ἐνῶ παρῆλθεν ΔΕΚΑΕΤΙΑ ἀπό τήν δημοσίευσιν τῶν ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΜΑΤΩΝ, δέν ἔλαβον ὁμολογιακήν θέσιν, ἀλλά καί τά ἐκάλυψαν, καί φρόντισαν νά «βγάλουν ἀπό τήν μέση» ἐκείνους πού τά κατήγγειλαν, συνυπογράψαντες τάς εἰς τά πλαίσια τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς κακίστης σκοπιμότητος ἀποφάσεις των καί σκευωρίας καί .
‘Επίσης σοῦ ἀποστέλλω, ὅπως μοῦ τό ἐζήτησες, καί τήν ὑπ’ ἀριθμ. 3229/18/31.1.2006 «ἀπάντησιν» τοῦ ψευδαρχιεπισκόπου Νικολάου, εἰς τό ὑπ’ ἀριθμ. 401/26.10.2005 τελευταῖον ἔγγραφόν μου, ἤτοι εἰς τήν «ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΩΣΙΝ», ἡ ὁποία ἄν θέλης ἕν σύντομον δικό μου σχόλιον ἐπ’ αὐτῆς ἀποτελεῖ ΜΝΗΜΕΙΟΝ ΔΟΛΙΟΤΗΤΟΣ, ΠΟΝΗΡΙΑΣ, ΚΑΚΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ, ἀφοῦ τά ὑπαρκτά θέματα Πίστεως, τά ὁποῖα γενναίως κατεπρόδωσεν, ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΔΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗΝ ΦΟΡΑΝ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩΜΕΝ, ἐνῶ προσπαθεῖ νά ἀποπροσανατολίση εἰς ἕνα ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΝ ΘΕΜΑ, (τῆς διατυπώσεως τοῦ κ. Γκουτζίδη), ἤ μᾶλλον ἕνα θέμα τό ὁποῖον τελικῶς στρέφεται ἐναντίον του, διότι τόν ἀποδεικνύει βλάσφημον καί οἰκουμενιστήν, ἀφοῦ καί εἰς αὐτό τό θέμα ἐπακολουθεῖ ἀπ’ ἀρχῆς τάς βλασφημίας τῶν Φλωρινικῶν, οἱ ὁποῖοι ἀπό κοινοῦ μετά τῶν «ἡμετέρων» προδοτῶν τό ΕΣΚΕΥΩΡΗΣΑΝ. Καί τό χείριστον, ὅτι ἀρνεῖται νά διαλεχθῶμεν καί ἐπ’ αὐτοῦ τοῦ θέματος.
Καί ἀσφαλῶς δέν σοῦ διαφεύγει τῆς προσοχῆς, ὅτι ὁ σκοπός αὐτῆς τῆς σκευωρίας ἦτο καί παραμένει καί μέχρι σήμερα, νά περάση στήν Ἐκκλησία ἡ ἐπί δῆθεν σχισματικῶν χειροθεσία καί εὐρύτερα ὁ Παλαιοημερολογιτικός Οἰκουμενισμός, ἀφοῦ περιθωριοποιηθοῦν οἱ ὑπερασπιζόμενοι τήν καλήν Ὁμολογίαν, ἐπί τῶ σκοπῶ νά ἀναγνωριζώμεθα καί ἀπό τούς Φλωρινικούς καί ἀπό τούς Νεοημερολογίτας. Καί ἐνῶ δέν πέρασε στήν ‘Εκκλησία τό κίνημα τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καί ἡ προπαγάνδα περί τῆς ὡς ἐπί σχισματικῶν χειροθεσίας, ὅμως ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ καί κηρύσσονται πλέον καί ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ καί ἐπιβαρύνουν τόν κ. Νικόλαο καί τούς περί αὐτόν, ὅλα τά καταγγελθέντα θέματα ΠΙΣΤΕΩΣ, ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ καί ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ, ἀλλά καί αἱ βλασφημίαι τῶν Φλωρινικῶν καί τοῦ κ. Νικολάου, οἱ ὁποῖοι προσπαθοῦντες, συμπλέοντες καί συνεργαζόμενοι, νά «ἀποδείξουν» δῆθεν ὅτι ἡ διατύπωσις τοῦ κ. Γκουτζίδη εἶναι «ἀμάρτυρος», «καινοτομία», καί «αἵρεσις», ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ. Μελέτησε τό θέμα καί θά τό διαπιστώσης καί μόνος σου ...
Περιμένω τήν γνώμη σου γι’ αὐτήν τήν φαρισαϊκήν καί γέμουσαν ὑποκρισίας, καί πονηρίας ἐπιστολήν - «ἀπάντησιν» τοῦ ψευδαρχιεπισκόπου Νικολάου, διότι ἐγώ δέν νομίζω, ὅτι θά χρειασθῆ νά δώσω ἀπάντησιν, ἀλλά νά ἀντιγράψω τά «ΟΥΑΙ» τοῦ Χριστοῦ πρός τούς Φαρισαίους καί σταυρωτάς τοῦ Χριστοῦ, τά ὁποῖα βεβαίως ἰσχύουν διά τούς Φαρισαίους ὅλων τῶν ἐποχῶν, καί διά τούς Φαρισαίους πού περιτριγυρἰζουν τώρα τόν κ. Νικόλαο.
Εὐχόμενος καλήν Νηστείαν
+Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος
Υ.Γ. Πάτερ ...., «τό στάδιον τῶν ἀρετῶν ἠνέωκται, καί οἱ βουλόμενοι ἀθλῆσαι εἰσέρχονται εἰς τόν καλόν τῆς νηστείας ἀγῶνα. Νηστεία, ὅμως, ἤτοι ἀποχή ἀπό τά φαγητά, χωρίς «ἀλλοτρίωσιν ἀπό τῶν ἀσεβειῶν καί παρανομιῶν», ὅπερ σημαίνει διακοπή κοινωνίας μετά τῶν παρανομούντων, δέν ὠφελεῖ.



(Post a new comment)


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

Hosted by uCoz