ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote,
@ 2008-09-02 09:09:00

ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

«.... Οἱ νεοημερολογῖται οἰκουμενισταί δέν παύουν οὐδ’ ἐπί στιγμήν νά κηρύττουν τήν οἰκουμενιστικήν τους πλάνην. Καί νά ἐπιχειροῦν μέ δόλιους τρόπους νά παρασύρουν τούς ὀρθοδόξους εἰς τόν δικόν τους οἰκουμενιστικόν κατήφορον... Σᾶς παρακαλῶ νά μελετήσετε καί τήν συγγραφήν τοῦ ἀειμνήστου Μοναχοῦ Παύλου Κυπρίου, ὑπό τόν τίτλον «ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΣ – ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ» (Ἐπανέκδοσις Κορωπί 2004) διά νά ἴδητε ὅτι ὁ Νεοημερολογιτισμός ταυτίζεται ἀπόλυτα μέ τόν Οἰκουμενισμόν. Ἰδού τί ἐγράφη εἰς τόν Πρόλογον τῆς Ἐπανεκδόσεως:

«…Τό σχίσμα το 1924 δέν γινε πό τούς λεγομένους "παλαιοημερολογίτας", λλά πό τήν τότε εραρχίαν τς κκλησίας τς λλάδος. πόφασις περί τς φαρμογς το νέου Παπικο μερολογίου λήφθη πό τς Ε' εραρχίας κατά Δεκέμβριον το 1923, πό συνθήκας νομολογήτους, φο τά πάντα ρρύθμιζε τότε ντικανονικς συγκροτηθεσα πενταμελής ριστίνδην Σύνοδος, ποία ξελίχθη ες μονοκρατορίαν το θηνν Χρυσοστόμου. Δηλαδή πί συνόλου 40 εραρχν τς κκλησίας τς λλάδος, ς ερά Σύνοδος νεφανίζοντο μόνον πέντε, κ τν ποίων πεφάσισαν οτρες (ψφοι τρες ναντι δύο), οἱ ὁποοι τελικά νέθεσαν τό θέμα τς πιβολς το παπικο Γρηγοριανο μερολογίου ες τόν να, τοι ες τόν τότε ρχιεπίσκοπον θηνν καί πάσης λλάδος Χρυσόστομον Παπαδόπουλον.

Οτος, χωρίς νά συγκαλέση πλέον τήν εράν Σύνοδον, νήργησε τά πάντα καί τελείως ντικανονικά καί ντιδεοντολογικά, καί παρά πσαν ννοιαν Κανονικς τάξεως καί ρθοδοξίας, πέβαλεν, πό τό ψευδώνυμον "διωρθωμένον ουλιανόν", τόν Παπικόν Νεοημερολογιτισμόν. Δηλαδή Νεοημερολογιτισμός, πεβλήθη πρωτίστως ξ πόψεως διαδικασίας, καταφώρως ντικανονικά καί πραξικοπηματικά. νέργεια, μως, ατή πρξεν χι μόνον πραξικοπηματική — ντικανονική, λλά καί ντορθόδοξος καί λως ντιεκκλησιαστική, λαμβανομένου π' ψιν, τι παπική ορτολογική καινοτομία χει καταδικασθε, μετ' πιτιμίου καί ναθέματος, πό τριν Πανορθοδόξων Συνόδων, συνελθουσν ες τήν Κωνσταντινούπολιν κατά τά τη 1583, 1587 καί 1593.

νεοημερολογιτική ατή ορτολογική παπική καινοτομία πιβληθεσα, ς επομεν, μετά πό σειράν ντικανονικν καί ντορθοδόξων νεργειν, καί πί καταπατήσει τν Πανορθοδόξων Συνόδων το 16ου αἰῶνος, εχε να καί μοναδικόν σκοπόν, τήν οκουμενιστικήν "ΠΑΓΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΝ ΕΝΩΣΙΝ" δηλαδή τήν νωσιν τς ρθοδοξίας, τοι τς κκλησίας το Χριστο, μέ τάς λλας "χριστιανικάς κκλησίας" καί "μολογίας", δηλαδή μέ τάς αρέσεις, ς εναι παπισμός, προτεσταντισμός κλπ. Τοτο προκύπτει πό τήν οκουμενιστικήν γκύκλιον τοΦαναρίου το τους 1920, ποία εναι καταστατικός χάρτης το νεοημερολογιτισμοῦ — οκουμενισμο, νθα ρητς ναφέρεται, τι "οκουμενιστική νωσις" θά πιτευχθ: "α) Διά τς παραδοχς νιαίου μερολογίου πρός ταυτόχρονον ορτασμόν τν μεγάλων χριστιανικν ορτν πό πασν τν κκλησιν".

Κατά συνέπειαν ἡ ἐνέργεια ατή τς εσαγωγς το παπικοῦ ἡμερολογίου το καταφώρως ντικανονική, καί ντιεκκλησιαστική, δηλαδή χι μόνον διά τόν τρόπον πού πεβλήθη, καί διότι κατεπατήθησαν καί ποφάσεις Πανορθοδόξων γίων Συνόδων, λλά καί ς κ το σκοποτης, διότι το νέργεια εθέως στρεφομένη κατά τς ρθοδόξου κκλησίας καί πέρ τς παναιρέσεως το προτεσταντικο καί παπικο Οκουμενισμο. Ἡ νέργεια ατή το 1924, δηλαδή πιβολή το νεοημερολογιτισμο, ἔχει ν αυτ τό σχίσμα καί τήν αρεσιν, εναι δηλαδή μία βαρείας μορφς σχισματοαίρεσις».....


 

 

 


 

 




(Post a new comment)


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

Hosted by uCoz