ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΩΝ ΤΩΝ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΩΝ
Ὁ μαθητής Κυριάκος Καλυφόματος μοῦ ἔστειλε τήν παρακάτω ἐπιστολήν, ἡ ὁποία ἀναφέρεται εἰς τά αἱρετικά καί βλάσφημα φρονήματα τῶν Γρηγοριανῶν.
Σεβασμιώτατε, Ευλογείτε.
Ευστοχότατη η δημοσίευσή Σας στο faebook περί "παλαιού των ημερών".
Επίσης, αν έχετε την "Θηβαική Φωνή" τεύχος 34 Μάϊος-Ιούνιος 2009, δέστε στην σελίδα 4, 2η παράγραφος και εντεύθεν, για να διαπιστώσετε μία φρικτότατη βλασφημία κατά των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης.
Το εν λόγω δημοσίευμα, αναφέρει επί λέξει: "Μόνον το πρόσωπον του ανάρχου Πατρός ήτο γνωστόν εξ' αρχής της δημιουργίας και ετιμάτο ως Θεός, αν και η Παλαιά Διαθήκη, εις πολλά σημεία, φανερώνει το τρισυπόστατο του Θεού. Με την ένσαρκον οικονομίαν εφανερώθησαν τα άλλα δύο θεία πρόσωπα ή Υποστάσεις. Το μεν πρόσωπον του Υιού και Λόγου, με το να προσλάβη και να ενωθεί με την ανθρώπινον φύσιν, το δε τρίτον πρόσωπον, το Άγιον Πνεύμα, εφανερώθη εν είδη περιστεράς εις την βάπτισιν του Κυρίου συμβολικά".
Το τραγελαφικό της υποθέσεως, βρίσκεται στην σελίδα 13, όπου, φιλοξενείται μία εικόνα των τριών προσώπων και σαν λεζάντα υπάρχει ένα δοξαστικό, που αναιρεί τα όσα γράφουν προηγουμένως, αφού όπως το δοξαστικό αποδεικνύει, ο πατήρ, εδημιούργησε τον κόσμο "δι' Υιού, συνεργία του Αγίου Πνεύματος".
Ὑποτιμούν, φαίνεται, την νοημοσύνη των αναγνωστών ὅταν γράφουν ότι "εξ΄ αρχής της δημιουργίας ετιμάτο ως Θεός μόνον ο Άναρχος Πατήρ". Μέ αυτό τον τρόπο ἀμφισβητο[-υν την συμβολή του Δευτέρου Προσώπου της Αγίας Τρίαδος στην δημιουργία και γενικότερα αμφισβητούν "ρήσεις προφητών και αινίγματα" τα οποία "την σάρκωσιν υπέφηναν την εκ Παρθένου" καταντώντας έτσι, αν όχι οι μεγαλύτεροι, ίσως από τους μεγαλύτερους χριστομάχους των ἐσχάτων τούτων καιρών.
Θα Σας παρακαλούσα ιδιαίτερα να το σχολιάσετε και επίσημα, γιατί με αυτό τον τρόπο, ίσως να ωφεληθούν και μερικές αφελείς ψυχές, τις οποίες παρέσυραν στην πλάνη και σχισματοαίρεσή τους.