ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote,
@ 2009-03-06 06:06:00

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2000: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΝΙΚΟΛΑΟΝ
ΑΠΟ ΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΜΕΝ ΑΜΕΣΑ

Ἀπό τήν ὑπ’ ἀριθμ. 131/10/23-2000 «Ἀναγκαίαν καί ἐπιβεβλημένην ἀπάντησιν» μας «ἐπί τῆς ὑπ’ ἀριθμ. 1100/2-4-2000 ἐπιστολῆς – Καταγγγελίας τοῦ Σεβ/του κ. Νικολάου».

᾿Από ποιούς, κατά τήν ἅποψίν μας, κινδυνεύομεν ἄμεσα.

Δι᾿ ἡμᾶς, τόν Μητροπολίτην Μεσογαίας, εἶναι ἀπολύτως σαφές, ὅτι τό πλήρωμα τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ., καί προηγουμένως ἡμεῖς οἱ ᾿Επίσκοποι κινδυνεύομεν ἀπό τά κάτωθι φρονήματα, τά "γυμνῇ τῇ κεφαλῇ" κηρυσσόμενα:
- ῞Οτι ἔχουμε τό ἴδιο πιστεύω μέ τούς πέντε, δηλαδή ἐκεῖνο τό "πιστεύω" τῆς β' καί γ' ᾿Εγκύκλίου.
- ῞Οτι οἱ πέντε ἀπεσχίσθησαν μέ ἀντικανονικές πράξεις ἀπό τόν ᾿Αρχιεπίσκοπο, λόγῳ "εἰκονομαχίας" καί ἐπομένως τό σχίσμα των εἶναι διοικητικῆς φύσεως καί ἔγινε σέ προσωπικό ἐπίπεδο, ἤ ὅτι τό σχίσμα τό ἔκαναν μερικοί δικοί μας "εἰκονομάχοι", τούς ὁποίους "τώρα τούς εἴδαμε", διότι τώρα ἠνοίχθησαν οἱ ὀφθαλμοί μας, "ἐνῶ οἱ πέντε τούς ἔβλεπαν ἀπό τότε".
- ῞Οτι μποροῦμε νά ἑνωθοῦμε μέ τούς πέντε ἀρκεῖ νά σιωπήσῃ ὁ Κήρυκος, καί ἄν δέν σιωπήσῃ νά τόν "καταδικάσουμε", καί νά πάρουμε τά κεφάλια τῶν ῾Ιερομ. ᾿Αμφιλοχίου καί τοῦ θεολόγου ᾿Ελευθερίου Γκουτζίδη, ῎Αλλωστε ὑπάρχει ἀπό τό 1993 ἕνας "ἀφορισμός" τοῦ κ. Ματθαίου, τόν ἀντιγράφομεν καί "τελείωσε" τό θέμα Γκουτζίδη.
- ῞Οτι εὐθυνόμεθα καί ἡμεῖς διά τό σχίσμα τοῦ 1937, διότι ὁ ῞Αγιος Πατήρ ἐβιάσθη καί ἀπεκήρυξε τούς πρώην Φλωρίνης καί Δημητριάδος, οἱ δέ Φλωριναῖοι διακηρύσσουν, ὅτι εἶναι ἀναίτιον τό σχίσμα τοῦ 1937, ὅπως περίπου ἰσχυρίζεσθε καί ἡ Σεβασμιότης σας διά τό σχίσμα τῶν πέντε, ἤ ὅτι δι᾿ αὐτό εὐθύνονται οἱ "εἰκονομάχοι".
- ῞Οτι μέ τούς Φλωριναίους μποροῦμε νά ἐνωθοῦμε μέ μόνην τήν κοινήν ῾Ομολογίαν, τήν ὁποίαν, ἔστω καί σκοπίμως, ὡμολόγησεν καί ὑπέγραψεν (ἡ ἐπί τοῦ Θεολογικοῦ Διαλόγου ᾿Επιτροπή) εἰς τόν Θεολογικόν Διάλογον, μέχρι τό σημεῖο πού ἔφθασεν ἀπό τό 1998 ἕως τό 1992.
- ῞Οτι δέν ἔχουμε καμμία διαφορά μέ τούς Φλωριναίους, οὔτε εἰς τό θέμα τῆς ᾿Αποστολικῆς Διαδοχῆς, ἀφοῦ ἑνωθήκαμε μέ τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς ἐν ἔτει 1971, ὅπως προπαγανδίζει μέ τά φυλλάδιά του ὁ Χένρι, καί ὅπως δυστυχῶς ἔχουν παρασυρθεῖ καί διακηρύσσουν καί μερικοί ἰδικοί μας θαυμασταί καί "ὁπαδοί" τοῦ "Χένρι" καί τῶν θεωριῶν του.
- ῞Οτι πρέπει νά ἑνωθοῦμε μέ τούς Φλωριναίους, χωρίς νά συζητήσουμε τά παλαιά, γιά νά καλυφθῇ ὅ,τι ἔγινε μέ τήν "χειροθεσία" τοῦ 71, θέσις ἡ ὁποία εἶναι παλαιά καί ἡ ὁποία ὡδήγησε τόν τότε Κορινθίας Κάλλιστον νά γίνῃ δεκτός ἀπό τούς Φλωριναίους ὡς ᾿Επίσκοπος ἀπό τό 1971, ὅπερ σημαίνει ἄρνησιν τῆς ᾿Αρχιερωσύνης.
- ῞Οτι πρέπει ὁ κ. Γκουτζίδης "νά βάλῃ νερό στό κρασί του" (αὐτό μᾶς ἔλεγε ὁ κ. Σακαρέλλος τότε πού ἤρχετο εἰς τά Γραφεῖα) στό θέμα τοῦ θεολογικοῦ διαλόγου[8], ἐνῶ μέ πολύ ἐπικίνδυνα "παίγνια" "σαμποτάρεται" καί οὐσιαστικά ματαιώνεται ὁ ἀληθής Θεολογικός Διάλογος, ὁ δέ θεολόγος ᾿Ελευθέριος Γκουτζίδης συκοφαντεῖται συστηματικῶς ἀπό Φλωριναίους καί "ἡμετέρους". ῎Ιδετε καί τήν ἐπιστολήν τοῦ Μακαριωτάτου πρός τούς Φλωριναίους, σχετικῶς μέ τόν Θεολογικόν Διάλογον δημοσιευθεῖσαν εἰς τό περιοδικόν τῶν Φλωρινικῶν "Φωνή τῆς ᾿Ορθοδοξίας"[9], πόσον μᾶς εὐτελίζει, διότι καί ἀναληθείας ἐν σχέσει μέ τάς ἐργασίας τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου διατυπώνει ἡ ἐπιστολή, καί εἰς βάρος τῆς ᾿Εκκλησίας ἀποβαίνει, διότι ἠθέλησαν τινές νά τιμήσουν δι᾿ ἄλλην μίαν φοράν τούς Φλωρινικούς ἐξυπηρετοῦντες αὐτούς!! [10]
- Κινδυνεύομεν, Σεβασμιώτατε, ἀπό τίς προσωπικές καί ἀνεξέλεγκτες καί ἄκρως ἐπικίνδυνες ἐνέργειες τοῦ κ. Κάτσουρα καί τοῦ Μον. Μαξίμου νά δεχθοῦμε ὡς "συνεργάτην", τόν κατά πάντα ἀξιότιμον κ. Βασίλειον Σακκᾶν, δεινόν, ὅμως, ἐν τοῖς πράγμασιν ἀρνητήν τῆς ῾Ομολογίας-᾿Εκκλησιολογίας τῆς Γνησίας ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας.
- Κινδυνεύομεν ἰδιαιτέρως ἀπό τάς βαρείας ἀντικανονικάς ἐνεργείας μέ τάς ὁποίας καταλύονται οἱ θεῖοι καί ῾Ιεροί Κανόνες καί προσβάλλεται ἡ ᾿Εκκλησία.
- Κινδυνεύομεν ἀπό τάς βλασφημίας, ἀντικανονικότητας καί τάς ἀδικίας, αἱ ὁποῖαι παροργίζουν τόν Θεό, διά τοῦτο τά ἔργα μας δέν μποροῦν νά ἔλθουν εἰς τό φῶς, διότι δέν εἶναι ὅλα ἐν τῷ φωτί εἰργασμένα.
Αὐτά καί ὅλο τό σχετικόν φάσμα τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι ἐκεῖνα ἀπό τά ὁποῖα κινδυνεύομεν, διά τοῦτο καί τά καταγγέλλομεν ἀπό καιρόν, καί τά κατακρίνομεν, καί τά ἀποδοκιμάζομεν καί τά καταδικάζομεν. Δέν ἐννοοῦμε, λοιπόν, πῶς λέγετε Σεῖς ῞Αγιε ᾿Αδελφέ, ὅτι ὑβρίζομεν καί συκοφαντοῦμε μέ τήν ἱστορικήν ἀναδρομήν - παρουσίασιν πού κάναμε εἰς αὐτόν τόν Παλαιοημερολογιτικόν Οἰκουμενισμόν μέ τό ἀπό 29-2-2000 ῾Υπόμνημά μας εἰς τό ὀποῖον σημειωθήτω, ὅτι παραθέσαμε μόλις ἐλάχιστα ἐκ τῆς ὅλης ἱστορίας.



(Post a new comment)


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

Hosted by uCoz