ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote,
@ 2009-05-07 08:19:00

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΙΣ: ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ


ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΙΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΧΡ. ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ «ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ»
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΙΔΗ. ΑΘΗΝΑΙ 1985

ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
«ΚΗΡΥΚΟΣ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»
ΣΧΗΜΑ: 17χ 25.
ΣΕΛΙΔΕΣ: 192.

Μέ τήν μελέτην αὐτήν, τήν ὁποίαν ἔγραψε ὁ θεολόγος Καθηγητής κ. Ἐλευθέριος Γκουτζίδης, κατηλέγχθη καί ἀνετράπη κυριολεκτικά ἡ ἀπάτη τῆς Διδακτορικής Διατριβῆς τοῦ «Δημητριάδος» Χριστοδούλου Παρασκευαίδη, τοῦ μετέπειτα Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν (Ν.Η.), ἡ ὁποία ἀφορᾶ τό Ἡμερολογιακόν. Ὁ κ. Χριστόδουλος εἰς τήν διατριβήν του ὑποστηρίζει ὅτι ὁ νεοημερολογιτισμός καί φυσικά ὁ συνδεόμενος μετ’ αὐτοῦ οἰκουμενισμός, εἶναι συμφυές γνώρισμα τῆς Ὀρθοδοξίας. Ὀ κ. Γκουτζίδη;ς μέ τόν «ΕΛΕΓΧΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗΝ» ἀποδεικνύει μέ ἀδιάσειστα ἐπιχειρήματα, ὅτι ὁ νεοημερολογιτισμός εἶναι καταδεδικασμένος ὑπό Πανορθοδόξων Συνόδων, εἰσήχθη αὐτόχρημα ὡς οἰκουμενισμός, ἤτοι κατά τήν οἰκουμενιστικήν δεοντολογίαν, καί κινεῖται εἰς τόν ἀντίποδα τῆς ‘Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Παραθέτει δέ καί κατελέγχει καί τήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1920, τήν ὁποίαν χαρακτηρίζει ὡς παναιρετικήν, διότι αὕτη εἰσάγει τόν Οἰκουμενισμόν, πού σημαίνει ἄρνησιν τῆς Μοναδικότητος τῆς Ἐκκλησίας, ἀποδοχήν τῆς παναιρετικῆς θεωρίας ὅτι ἅπασαι αἱ αἱρέσεις εἶναι Ἐκκλησίες Χριστοῦ, ἐνῶ ὡς πρῶτον βῆμα ἐφαρμογῆς τοῦ οἰκουμενισμοῦ θέτει τήν ἀλλαγήν τοῦ Ἡμερολογίου. Ὀ λαλίστατος ἐνόσω ἔζη, Χριστόδουλος, οὐδέποτε, ἐτόλμησε νά ἀναιρέση ἤ ἔστω καί νά σχολιάση τήν μελέτην ταύτην.



(Post a new comment)


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

Hosted by uCoz