ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote,
@ 2009-05-16 19:22:00

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝ ΤΑ "ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΕΡΓΑ" ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ κ. ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΜΑΚΡΗ (ΤΕΥΧΟΣ 3ον)


ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΧΡ. ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ
Καθηγητοῦ Θεολόγου

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝ ΤΑ "ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΕΡΓΑ" ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ κ. ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΜΑΚΡΗ (ΤΕΥΧΟΣ 3ον)

"Καί μή συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δέ καί ἐλέγχετε" (᾿Εφεσ. Ε, 10-11)

Περίληψις προηγουμένου

Εἰς τό προηγούμενον 2ον τεῦχος ἐξετέθησαν ἀφ᾿ ἑνός τό θέμα τῆς διοικήσεως τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς Παναγίας, ἤτοι ἡ ὑπ᾿ ἀριθμ. 227/15-11- 1967 Συνοδική Πρᾶξις, διά τῆς ὁποίας ἡ ῾Ιερά Σύνοδος ἀναγνωρίζει τήν βούλησιν τοῦ Κτήτορος τῆς Μονῆς τονίζουσα ὅτι Πνευματικός καί Διοικητικός Προϊστάμενος αὐτῆς εἶναι ὁ ὁρισθείς ὑπό τοῦ ἀοιδίμου Κτήτορος αὐτῆς, ὁ τότε Μητροπολίτης Πατρῶν ᾿Ανδρέας. ῾Ωσαύτως ἀνεφέρθη καί ἡ προηγηθεῖσα ἐπίσημος Συμβολαιογραφική Κανονιστική Πρᾶξις ὑπ᾿ ἀριθμ. 14600/26-4-1959, ἡ ὁποία ὁρίζει τά αὐτά. ᾿Αφ᾿ ἑτέρου ἐξετέθησαν τά ἀποκαλυπτικά καί ἱστορικῆς σημασίας κείμενα: 1) Τό ἀπό 31-1-1990 ἔγγραφον τοῦ κ. Ματθαίου Μακρῆ πρός τήν ῾Ιεράν Σύνοδον. 2) ῾Η πρότασις τοῦ προέδρου τῆς ἀπό Φεβρουαρίου 1990 συσταθείσης Συνοδικῆς ᾿Επιτροπῆς, Σεβ/του κ. Νικολάου, ἡ ὁποία ἐπελήφθη τοῦ θέματος - αἰτήματος τοῦ κ. Ματθαίου. 3) Τό ὑπ᾿ ἀριθμ. 38/12-12-91 ἔγγραφον τοῦ ῾Ηγουμενοσυμβουλίου τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς Παναγίας, δι οὗ ἀπορρίπτεται τό αἴτημα τοῦ κ. Ματθαίου νά περιέλθη εἰς τήν δικαιοδοσίαν του ἡ ῾Ιερά Μονή 4) ῾Η ἀπό 1-1-1992 ἀνώνυμος "ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ" διά τῆς ὁποίας καταγγέλλεται ὁ τότε Μητροπολίτης ᾿Αττικῆς Ματθαῖος, ὅτι κινεῖται πρός ἀνατροπήν τοῦ Μακ/του ᾿Αρχιεπισκόπου καί κατάληψιν τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς, καί 5) ῾Η ὑπ᾿ ἀριθμ. 53/28-4-92 ψευδής, ὡς ἀπεδείχθη, "ΔΗΛΩΣΙΣ" τοῦ κ. Ματθαίου.
Εἰς τό παρόν 3ον τεῦχος συνεχίζομεν τήν παράθεσιν ἄλλων κειμένων διά τῶν ὁποίων ἀποδεικνύονται καί βεβαιοῦνται ὡς ἀληθεῖς αἱ πληροφορίαι τῶν καταγγειλάντων τήν 1-1-92 τόν κ. Ματθαῖον, ὅτι σχεδιάζει μετά τοῦ κ. Χρυσοστόμου Μητροπούλου τήν ἀνατροπήν τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου καί τήν ὑφαρπαγήν τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς.

ΜΕΡΟΣ Γ'

Ο ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ κ. ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΣΚΛΗΡΟΝ ΔΙΩΓΜΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚ/ΤΟΥ ΑΡΧ/ΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ Ι. ΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΙΧΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ.

῾Ο πρώην ᾿Αττικῆς κ. Ματθαῖος, ἀφοῦ μέ τό ἀπό 30-1-1992 ἔγγραφόν του ἀπέτυχε νά παραπλανήσῃ τήν ῾Ιεράν Σύνοδον, καί δέν ἀπέσπασεν, ὡς ἐφαντάζετο, Συνοδικήν ἀπόφασιν, διά τῆς ὁποίας θά περιήρχοντο εἰς τήν δικαιοδοσίαν του αἱ ῾Ιεραί Μοναί Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος καί Εἰσο- δίων τῆς Θεοτόκου, ἀμέσως ἐνεργοποίησε τούς παράγοντας τοῦ μηχανι-σμοῦ του , ὥστε μέ τήν συστηματικήν προπαγάνδαν περί "εἰκονομαχίας", τάς συκοφαντίας καί τά ψεύδη, ἐπεδίωξε νά κλονισθῇ ἡ ἐμπιστοσύνη τῶν πιστῶν εἰς τό πρόσωπον τοῦ Μακαριωτάτου καθώς καί πρός ὅλους ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι δέν συνοδοιποροῦσαν εἰς τά σχέδια τοῦ μηχανισμοῦ τῶν κ.κ. Ματθαίου - Χρυσοστόμου.
Μέ ρυπαρογραφήματα πανταχόθεν, μέ τηλεφωνήματα, μέ προσωπικάς ἐπεμβάσεις τῶν ἰδίων, ἀκόμη καί μέ ἐπεμβάσεις πολιτικῶν παραγόντων ὑπεισέρχεται ἐντός τῆς Μονῆς καί κατορθώνει νά τραυματίσῃ τό σῶμα τῆς ἀδελφότητος τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς. Πρῶτα θύματα τρεῖς Μοναχαί! Αἱ ἀδελφαί Φωτεινή, Εὐνίκη καί ῾Ωραιοζήλη. Αἱ ἐν λόγῳ μοναχαί ἐπείσθησαν καί τήν 12-12-1992 ὑπέγραψαν κείμενον , τό ὁποῖον τάς ἐδόθη παρά τοῦ μηχανισμοῦ τῶν κ.κ. Ματθαίου - Χρυσοστόμου κλπ. καί εἰς τό ὁποῖον διετυπώνοντο πλῆθος συκοφαντιῶν. Τάς ἰδίας ἀκριβῶς συκοφαντίας, τάς ὁποίας προηγουμένως εἶχον διατυπώσει εἰς κείμενά τους οἱ ἴδιοι οἱ παράγοντες τοῦ μηχανισμοῦ, ῾Αγιορεῖται - Εὐθύμιος, "Μυστιγνιώτης" καί ἄλλα.
Συγκεκριμένα, εἰς τό ἐν λόγῳ κείμενον αἱ Μοναχαί Φωτεινή, Εὐνίκη καί ῾Ωραιοζήλη ὁμιλοῦν περί "εἰκονομαχίας" καί "εἰκονομάχων", περί "ἀνεμπιστοσύνης εἰς τόν Μακαριώτατον", διότι ἐπηρεάζεται ἀπό τούς "εἰκονομά- χους" καί ὅλα αὐτά τά πληροφοροῦνται ἀπό κείμενα "ἀρχιερέων καί ἁγιορειτῶν", οἱ ὁποῖοι "τίς ἀνοίξανε τά μάτια"!! ἀπειλοῦν ὅτι προσφεύγουν εἰς δικηγόρους καί εἰσαγγελεῖς, διότι αὐταί αἱ τρεῖς Μοναχαί εὑρίσκονται δῆθεν ἐν διωγμῷ(!) καί ζητοῦν νά ἐπέμβη ἡ ῾Ιερά Σύνοδος νά περισώση τήν Μονήν καθώς καί τόν παρασυρθέντα ἀπό τούς "εἰκονομάχους" ᾿Αρχιεπίσκοπον!
Περί τῶν τριῶν τούτων μοναχῶν καί τῆς ἐπιστολῆς των, ἐνῶ δέν ἐπελήφθη τότε ἀποτελεσματικά, ὡς ὥφειλε ἡ ῾Ιερά Σύνοδος, ἐπελήφθη ὅμως τό τότε ῾Ηγουμενοσυμβούλιον, τό ὁποῖον μέ τό ὑπ᾿ ἀριθμόν 41/4/17-1-93 ἔγγραφόν του ἀποκαλύπτει τό ποιόν τῶν τριῶν μοναζουσῶν καί καταγγέλλει τήν κακοήθη ἐνέργειάν των ὡς ὑπαγορευομένην ὑπό τρίτων ὡς καί ἴδιαι δηλώνουν ὅτι "τίς ἀνοίξανε τά μάτια" ὡρισμένοι "᾿Αρχιερεῖς καί ἁγιορεῖται".
Τό ῾Ηγουμενοσυμβούλιον χαρακτηρίζει τήν ἐνέργειαν τῶν τριῶν μοναζουσῶν, ὅτι εἶναι "τόλμημα ἀδίστακτον καί βουλή κακόβουλος κατά τοῦ Προκαθημένου τῆς ᾿Εκκλησίας, τοῦ Σεπτοῦ Ποιμενάρχου καί Πατρός πάντων, Μακαριωτάτου ᾿Αρχιεπισκόπου ἡμῶν κ.κ. ᾿Ανδρέου..... διαφαίνεται ὅτι αἱ τρεῖς μοναχαί ἐνεργοῦν τῇ ὑποκινήσει καί ὑποδείξει τρίτων διά λόγους σκοπιμότητος" . ᾿Επίσης τό ῾Ηγουμενοσυμβούλιον συνεχίζον τό ἔγγραφόν του λέγει: "Τόν τελευταῖον ὅμως καιρόν ἀνησυχοῦμε πολύ, καί ὁλόκληρος ἡ ἀδελφότης θλίβεται, διότι διαπιστοῦμεν ὅτι δάκτυλοι ἔξωθεν κινούμενοι προσπαθοῦν νά προκαλέσουν διχασμόν τῆς ἀδελφότητός μας καί ἐσωτερικάς ταραχάς...῎Ηδη, καθώς γνωρίζομεν ἀπό καλῶς διασταυρωθείσας πληροφορίας, ἐπιμελῶς καλλιεργοῦνται παρ᾿ ἀνωτέρων καί κατωτέρων κληρικῶν καί ἐντός ἄλλης γυναικείας Μονῆς , ψευδεῖς φῆμαι ὅτι ἡ Μονή Κερατέας εἶναι διχασμένη, ὅτι ἐπίκειται σχίσμα εἰς τήν ἀδελφότητα... αἱ τρεῖς ἀνωτέρω Μοναχαί ἔφερον εἰς τήν Μονήν διάφορα ἔγγραφα τοῦ π. Εὐθυμίου.... καί τά ἔρριπτον τήν νύκτα κρυφίως, κατά τήν διάρκειαν τῆς ᾿Αγρυπνίας, εἰς τά κελλία τῶν Μοναχῶν, διά νά τάς ἐπηρεάσουν καί νά τάς παρασύρουν..."
Καί καταλήγει τό ἡγουμενοσυμβούλιον:
"Κατόπιν ὅλων αὐτῶν ἐκφράζουμε τήν θλῖψιν μας... καί διά τήν πτῶσιν τῶν τριῶν αὐτῶν Μοναζουσῶν ἀλλά καί διά τούς σκανδαλοποιούς , οἱ ὁποῖοι συμπαρίστανται εἰς αὐτάς καί τάς κατευθύνουν εἰς τό παράνομον ἔργον των..."
᾿Επειδή τό ἔγγραφον τοῦ ῾Ηγουμενοσυμβουλίου τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς εἶναι πολλαπλῶς σημαντικόν ἱστορικόν κείμενον καί ρίπτει ἄπλετον φῶς εἰς τά σχέδια καί τάς κρυφίας ἐνεργείας τῶν κ.κ. Ματθαίου καί Χρυσοστόμου, διά τοῦτο παρατίθεται ὁλόκληρον. Παρατίθεται καί διότι τό ἐν λόγῳ κείμενον τό ὑπογράφουν αἱ παρασυρθεῖσαι κατόπιν εἰς τό σχίσμα ἀδελφαί: Νεκταρία, ᾿Ιουλιανή, ᾿Αγάθη καί Βενερία, ἀλλά καί διότι ὁ ἀναγνώστης θά βγάλῃ πολύ περισσότερα συμπεράσματα

ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
ΠΕΥΚΟΒΟΥΝΟΓΙΑΤΡΙΣΣΗΣ
ΚΕΡΑΤΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
᾿Αριθμ. Πρωτ. 41 ᾿Εν ῾Ιερῷ ῾Ησυχαστηρίῳ Εἰσοδίων Θεοτόκου Πευκοβουνογιατρίσσης τῇ 14/17-1-1993

ΠΡΟΣ
τήν ῾Αγίαν καί ῾Ιεράν Σύνοδον
τῆς ᾿Εκκλησίας Γ.Ο.Χ. ῾Ελλάδος
Μ. Μπότσαρη 8 - Περιστέρι
Μακαριώτατε, Σεβασμιώτατοι ῞Αγιοι ᾿Αρχιερεῖς
Γονυκλινῶς ἀσπαζόμεθα τάς ἁγίας ὑμῶν δεξιάς
Κατ᾿ αὐτάς περιῆλθεν εἰς χεῖρας ἡμῶν ἐπιστολή ἀπευθυνομένη "πρός τούς ῾Αγίους ᾿Αρχιερεῖς καί Πνευματικούς Πατέρας τῆς Παράταξής μας τοῦ ῾Αγίου μας Πατρός Ματθαίου" καί ὑπογραφομένη ἀπό τρεῖς Μοναχάς: Μ. Φωτεινή, Μ. Εὐνίκη, Μ. ῾Ωραιοζήλη.
Μετά μεγάλης λύπης διαπιστώσαμε, ὅτι ἡ ἐπιστολή αὐτή γέμει συκοφαντιῶν, ἀναληθειῶν, ἀνακριβειῶν καί φανταστικῶν ἐκθέσεων. Καί λυπούμεθα βαθύτατα καί πενθοῦμε, ὄχι μόνον διότι αἱ τρεῖς Μοναχαί διά τῆς ἐνεργείας των αὐτῆς μεγάλως ζημιοῦνται τάς ψυχάς των, διακινδυνεύουσαι τήν σωτηρίαν των, ἤ διότι προσβάλλουν καί ὑποβιβάζουν εἰς τούς ὀφθαλμούς Κλήρου καί Λαοῦ τό μοναχικόν σχῆμα, ἤ διότι κατηγοροῦν ἀδίκως τήν Διοίκησιν τῆς Μονῆς καί ὁλόκληρον τήν ἀδελφότητα, ἀλλά προπάντων καί περισσότερον πάντων, διότι ἐπιχειρεῖται τόλμημα ἀδίστακτον καί βουλή κακόβουλος κατά τοῦ Προκαθημένου ὁλοκλήρου τῆς ᾿Εκκλησίας, τοῦ Σεπτοῦ Ποιμενάρχου καί Πατρός πάντων Μακαριωτάτου ᾿Αρχιεπισκόπου ἡμῶν κ.κ. ᾿Ανδρέου.
Καί ἄν μέν αἱ τρεῖς Μοναχαί ἐνήργουν ἐκ προσωπικῆς πρωτοβουλίας, ὁ κίνδυνος καί ἡ ζημία θά περιωρίζετο εἰς μόνας τάς ἰδίας αὐτῶν ψυχάς, τό δέ σκάνδαλον θά ἦτο περιωρισμένον. Τώρα ὅμως ἐκ τοῦ τρόπου ἐνεργείας των, τῆς ἀποστολῆς δηλαδή τῆς ἐπιστολῆς, οὐχί εἰς τήν μόνην ἁρμοδίαν ᾿Εκκλησιαστικήν ἀρχήν, τήν ῾Ιεράν Σύνοδον, ἀλλά εἰς ὁλόκληρον τήν ῾Ελλάδα καί τό ᾿Εξωτερικόν, καθώς ἐπίσης καί ἐξ ἑτέρων ἐνεργειῶν των κατά τό παρελθόν, καί διασυνδέσεων μέ ἐξωμοναστηριακούς παράγοντας, διαφαίνεται, ὅτι αἱ τρεῖς Μοναχαί ἐνεργοῦν τῇ ὑποκινήσει τρίτων διά λόγους σκοπιμότητος.
῾Η ἱστορική Μονή τῆς Παναγίας μας, ἀπ᾿ ἀρχῆς τῆς ἱδρύσεώς της περιῆλθεν εἰς ποικίλους πειρασμούς (διωγμούς, δικαστήρια, δημοσίους ἐξευτελισμούς, ἀνταρσίας ἀνυποτάκτων, συκοφαντίας φυγάδων, κλπ.). ᾿Αλλά ἡ ἀδελφότης μέ τήν βοήθειαν τοῦ Θεοῦ, τήν Σκέπην τῆς Παναγίας μας καί διά πρεσβειῶν τοῦ ῾Αγίου μας Πατρός Ματθαίου, ἀλλά καί διά τῆς ποιμαντικῆς φροντίδος τοῦ "καλοῦ ποιμένος" ᾿Αρχιεπισκόπου ἡμῶν ᾿Ανδρέου καί τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου, ἀντιμετώπισε πάντα μετά θάρρους, πίστεως καί ὑπομονῆς, ἐματαιοῦντο δέ πάντοτε αἱ μηχαναί τῶν ἀντικειμένων.
Τόν τελευταῖον, ὅμως, καιρόν ἀνησυχοῦμε πολύ καί ὁλόκληρος ἡ ἀδελφότης θλίβεται, διότι διαπιστοῦμε ὅτι δάκτυλοι ἔξωθεν κινούμενοι προσπαθοῦν νά προκαλέσουν διχασμόν τῆς ἀδελφότητός μας καί ἐσωτερικάς ταραχάς, διά τῆς δημιουργίας κομματισμῶν καί φανατισμῶν, ἐκμεταλλευόμενοι ἀδυναμίας χαρακτήρων καί προσωπικά πάθη ὁρισμένων μοναζουσῶν, ὑπό τό πρόσχημα δῆθεν τῆς ἀκριβείας τῆς πίστεως καί τό προκάλυμμα τῆς ἀνεμπιστοσύνης πρός τήν Προϊσταμένην ἡμῶν ᾿Αρχήν, τόν σεβαστόν καί ἀγαπητόν μας ᾿Αρχιεπίσκοπον ᾿Ανδρέαν.
Σχετικῶς πρός τάς τρεῖς Μοναχάς, αἱ ὁποῖαι ὑπογράφουν τήν ἀνωτέρω ἐπιστολήν, δέον Σεβασμιώτατοι ῞Αγιοι ᾿Αρχιερεῖς νά γνωρίζετε, ὅτι:
᾿Από ἐτῶν αἱ δύο ἐξ αὐτῶν ἔχουν ἀπομακρυνθεῖ ἐκ τῆς Μονῆς μας διότι δέν θέλουν νά περιορισθοῦν καί νά ζήσουν τήν Κοινοβιακήν ζωήν, ἀλλά προτιμοῦν τήν ἐλευθέραν καί ἰδιόρρυθμον. Λέγουν ὅτι εἶναι διωγμέναι διά τήν πίστιν των καί δέν ὁμολογοῦν πῶς ἔχει ἡ ἀλήθεια. Συγκεκριμένως τόν Φεβρουάριον τοῦ 1984, κρυφίως καί ἄνευ ἀδείας ἡμῶν, μετέβησαν καί ἐγκατεστάθησαν εἰς τά ἐντός τοῦ περιβόλου οἰκήματα τοῦ ῾Ιεροῦ Ναοῦ ῾Αγίας Μαρίνης εἰς Λαύριον.
Νουθετούμεναι ὅμως συνεχῶς ἀπό ἡμᾶς νά ἐγκαταλείψουν τόν ἐπικίνδυνον ἐκεῖνον ἔρημον τόπον καί νά ἐπανέλθουν ὀπίσω εἰς τήν ῾Ιεράν Μονήν ἐδέχθησαν μετά ἀπό πέντε - ἕξι μῆνας, ὑπό τόν ὅρον μόνον, ἐάν δοθῇ εἰς αὐτάς ἄδεια νά κατοικήσουν εἰς τά ἐντός τοῦ λαχανοκήπου τῆς θαλάσσης ὑπάρχοντα δύο κελλία, λέγουσαι, ὅτι "᾿Εμεῖς δέν μποροῦμε νά ζήσωμε στό Μοναστῆρι". ῾Η Μονή συγκατέβη.
᾿Εντός ὀλίγου καιροῦ ἀπαιτοῦσαν νά ἐπιτραπῇ εἰς τήν μοναχήν ῾Ωραιοζήλην (ἡ ὁποία ἦτο μία ἀπό τάς ἀδελφάς τῆς διακονίας τοῦ Λαχανοκήπου) νά πηγαίνῃ εἰς αὐτάς τήν νύκτα, διότι ἐφοβοῦντο μόναι. Καί πάλιν συγκατάβασις καί πάλιν ἀνοχή ἐκ τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς. ᾿Αλλ᾿ ἡ ἀδελφή Φωτεινή καί ἀδ. Εὐνίκη δέν ἐκτίμησαν τίποτε. Συντόμως μάλιστα κατήργησαν τήν ἐντολήν νά παραμένῃ μόνον τάς νύκτας καί ἡ ἀδ. ῾Ωραιοζήλη ἑδραιώθη ἐκεῖ καί δυστυχῶς, κατά τόν προφήτην "μετά ὁσίου ὅσιος ἔσῃ καί μετά στρεβλοῦ διαστρέψει", ἐνῶ ἦτο μοναχή τῆς ὑπακοῆς, διεστρεβλώθη καί ἠκολούθησεν αὐτάς πιστῶς εἰς τήν ἰδιόρρυθμον ζωήν. ῾Η Μονή μέχρι σήμερον προσπαθεῖ νά μή τάς ξεχωρίζῃ ἀπό μέλη της εἰς ὅλα τά πνευματικά καί ὑλικά ἀγαθά. ᾿Εκεῖναι ὅμως χρησιμοποιοῦν τήν λέξιν Κοινόβιον μόνον διά τήν χρῆσιν τῶν ὑλικῶν ἀγαθῶν του, καί τούτων ἐν ἀφθονίᾳ. ῎Εχουν πολλάς ἐπαφάς μέ Φλωριναίους ρασοφόρους. Καί ἐν γένει ἡ πνευματική των κατάστασις εἶναι οἰκτροτάτη, διότι δέν συνέρχονται, δέν μετανοοῦν, δέν ἀπορρίπτουν τήν θλιβεράν τακτικήν των, δέν ἀκολουθοῦν τόν δρόμον τῆς ὑπακοῆς, τῆς ταπεινώσεως διά νά εἰρηνεύσουν καί νά σωθοῦν.
Λυπούμεθα διά τήν παράτυπον ζωήν των, τάς συμβουλεύουμε, ἀλλά δέν ὑπακούουν.
Τόν ᾿Οκτώβριον τοῦ περασμένου ἔτους, ἐπειδή ἐδημιούργησαν νέα σοβαρά προβλήματα, ἡ δέ διοίκησις τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς ἀντιτίθετο εἰς τά παράνομα καί αὐθαίρετα ἔργα των, συνετάχθη τό ὑπ᾿ ἀριθμ. 210/3-10-92 Πρακτικόν τῆς Διοικητικῆς ᾿Επιτροπῆς, τό ὁποῖον καί σᾶς ἐσωκλείομεν ἐν φωτοτυπίᾳ.
Σημειωτέον, ὅτι, ὅταν διά πρώτην φοράν ἡ Διοίκησις τῆς Μονῆς τάς συνεβούλευσε νά μή συνεχίσουν τάς ἄνευ ἀδείας ἐργασίας των ἡ μοναχή Εὐνίκη ἐφώναξεν αὐθαδῶς: "Δέν ἀναγνωρίζω οὔτε Δεσπότην, οὔτε Γερόντισσα". ῾Ημεῖς γνωρίζουσαι καλῶς, ἀφ᾿ ἑνός μέν τά προβλήματα καί τάς ἀδυναμίας τῶν τριῶν αὐτῶν Μοναζουσῶν, ἀφ᾿ ἑτέρου δέ τήν πνευματικήν κατάστασιν ὁλοκλήρου τῆς ἀδελφότητος, δυνάμεθα νά βεβαιώσωμεν ὅτι:
Τό πρόβλημα, ἡ ἐπιδίωξις καί ὁ διακαής πόθος τῶν τριῶν Μοναζουσῶν δέν εἶναι ἡ ἀκρίβεια τῆς Πίστεως καί ἡ ἐμμονή εἰς τάς Παρακαταθήκας τοῦ ῾Αγίου μας Πατρός Ματθαίου, ὡς διατείνονται (ὡσάν νά μή ἐνδιεφέρετο καί ἠσχολεῖτο ἡ ὑπόλοιπος ἀδελφότης δι᾿ αὐτά) ἀλλ᾿ ἡ ἀντιδικία καί ἡ ἐπίθεσις κατά τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου καί τῆς Δοικήσεως τῆς Μονῆς, διά τά μέτρα ὅπου ἐλάβομεν πρός περιορισμόν καί ἀναστολήν τῆς ἀνταρσίας των καί ἰδιορρυθμίας των.
῾Ως δέ καταφαίνεται ἐκ τῶν ἐκφραζομένων ἐν τῇ ἐπιστολῇ, ἀλλά καί ἄλλων σοβαρῶν στοιχείων, ὅπου διαθέτομεν (καί εἴμεθα πρόθυμοι νά σᾶς παράσχωμεν ὅταν τά ζητήσετε) αὐτήν των τήν ἐπιδίωξιν καί τόν διακαῆ πόθον ἐκμεταλλεύονται ἐξωμοναστηριακοί παράγοντες διά νά ἐπιτύχουν τήν δημιουργίαν ἐντυπώσεων εἰς τόν κλῆρον καί τόν λαόν, ὅτι ἀφ᾿ ἑνός μέν ἡ Μονή εἶναι διχασμένη διά θέματα πίστεως, ἀφ᾿ ἑτέρου δέ ὁ Σεπτός Ποιμενάρχης μας δέν ὀρθοτομεῖ τόν λόγον τῆς ἀληθείας.
῾Οποίαν ὅμως δεινήν συκοφαντίαν καί τολμηράν ἐπιχείρησιν ἐπικίνδυνον δι᾿ ὁλόκληρον τήν ᾿Εκκλησίαν ἀποτελεῖ τό τοιοῦτον, δύναται εὐκόλως νά ἀντιληφθῆ πᾶς ἕκαστος.
῾Η ῾Ιστορική διά τήν ᾿Ορθοδοξίαν Μονή μας κατέστη δηλαδή τό ἐπίκεντρον τοῦ ἐνδιαφέροντος καί τό πεδίον δράσεως ἐκείνων ὅπου προεκάλεσαν κατά τό παρελθόν καί συνεχίζουν νά δημιουργοῦν σκάνδαλα εἰς τούς κόλπους τῆς ᾿Εκκλησίας.
῎Ηδη, καθώς γνωρίζομε ἀπό καλῶς διασταυρωθείσας πληροφορίας, ἐπιμελῶς καλλιεργοῦνται παρ᾿ ἀνωτέρων καί κατωτέρων Κληρικῶν, ἀλλά καί ἐντός ἄλλης Γυναικείας Μονῆς, ψευδεῖς φῆμαι ὅτι ἡ Μονή Κερατέας εἶναι διχασμένη, ὅτι ἐπίκειται σχίσμα εἰς τήν ἀδελφότητα, ὅτι ὑπάρχουν δύο παρατάξεις τῶν Εἰκονομάχων καί τῶν ὀρθοδόξων, ὅτι δέν κοινοβιάζει ἀλλά ἰδιορρυθμεῖ, ὅτι αἱ Μοναχαί τυραννοῦνται καί ἐκφοβίζονται κ.λ.π.
Τό παρελθόν ἔτος, κατά τήν διάρκειαν τῶν σκανδάλων περί τῶν ῾Αγίων Εἰκόνων, αἱ τρεῖς ἀνωτέρω Μοναχαί ἔφερον εἰς τήν Μονήν διάφορα ἔγγραφα τοῦ πατρός Εὐθυμίου καί ἄλλα, εἰς τά ὁποῖα ἐσυκοφαντεῖτο ὁ ᾿Αρχιεπίσκοπος, ὡς αἱρετικός, καί τά ἔρριπτον τήν νύκτα κρυφίως, κατά τήν διάρκειαν τῆς ᾿Αγρυπνίας, εἰς τά κελλιά τῶν Μοναχῶν διά νά τάς ἐπηρεάσουν καί νά τάς παρασύρουν εἰς τήν ἁμαρτωλήν προσπάθειαν πρός ὑπεράσπισιν καί ὑποστήριξίν των.
Καί εἶναι γεγονός ὅτι, ὁρισμέναι ἀδελφαί παρασυρθεῖσαι συνέβαλον ἐνεργῶς εἰς τήν κίνησιν κατά τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου, ὅταν ὅμως διεπίστωσαν τήν σκευωρίαν ὅπου ἐπιχειρεῖτο καί τήν συκοφαντικήν προσπάθειαν δυσφημίσεως τῆς προσωπικότητός του, μετενόησαν καί ἐζήτησαν συγχώρησιν παρ᾿ αὐτοῦ καί ἐπανῆλθον εἰς τήν εἰρηνικήν ζωήν τῆς Μοναχικῆς Πολιτείας.
᾿Επίσης τόν καιρόν ἐκεῖνον παρετηρήθη τό παράδοξον καί ἀπίστευτον: Αἱ Μοναχαί νά πληροφοροῦνται ἀπό ξένους ἤ ἀπό τά διάφορα ἔγγραφα, ὅπου κρυφίως ἐκυκλοφόρουν, τί γίνεται ἐντός τῆς Μονῆς εἰς τήν ὁποίαν καί κινοῦνται καθημερινῶς.
Καί κατόπιν, ἀφοῦ ἐκυκλοφόρουν ἐντός τῆς Μονῆς αἱ πληροφορίαι αὗται, τάς προέβαλλον πρός τά ἔξω ὡς αὐθεντικάς μαρτυρίας, ὄχι ὅτι ἐξ ἰδίας ἐμπειρίας ἐγνώριζον, ἀλλά ὅ,τι ἐδιάβαζον ἀπό τά διάφορα ἔγγραφα τοῦ π. Εὐθυμίου κλπ., τά ὁποῖα ἐκυκλοφόρουν ἐντός τῆς Μονῆς ἐκ πηγῶν ἐξωτερικῶν.
Ταῦτα πάντα δέ, ἦτο ἑπόμενον νά καταστοῦν δυνατά καί ἐπιτευκτά, ἐφ᾿ ὅσον προεβάλλετο θέμα πίστεως καί προσκύνησις τῶν ῾Αγίων Εἰκόνων, εἰς τό ὁποῖον ἀσφαλῶς ὅλοι μας εὐαισθητοποιούμεθα.
Αὐτόν δέ τόν φαῦλον κύκλον ἐτροφοδότουν καιροσκοπικῶς καί τινα πρόσωπα, τά ὁποῖα εἶχον σχέσεις μέ τήν Μονήν κατά τό παρελθόν ἤ ἔχουν προσωπικά συμφέροντα ἀπό τήν δυσφήμισίν της.
῞Αγιοι ᾿Αρχιερεῖς, κατόπιν τῶν ὅσων εὐσεβάστως ἐξεθέσαμεν ἀνωτέρω, πρός ἐνημέρωσιν καί πληροφόρησίν σας, ἡμεῖς, ὡς Διοίκησις τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς ἐκφράζουσαι τό φρόνημα καί τήν θέσιν ὁλοκλήρου τῆς ἀδελφότητος, δηλοῦμεν πρός τήν ῾Ιεράν Σύνοδον ὡς ἀνωτάτην Διοικητικήν ᾿Εκκλησιαστικήν ᾿Αρχήν, ἀλλά καί πρός ἕν ἕκαστον τῶν ῾Αγίων ᾿Αρχιερέων καί δι᾿ ὑμῶν πρός ἅπαν τό πλήρωμα τῆς ᾿Εκκλησίας τόν ῾Ιερόν Κλῆρον καί τόν εὐσεβῆ λαόν, ὅτι:
1) Καταδικάζομεν τήν ἐνέργειαν τῶν τριῶν Μοναζουσῶν ὡς παράνομον, ἀντικανονικήν, ἀπαράδεκτον δι᾿ ὀρθοδόξους Μοναχάς καί ὕποπτον καί διά τήν ῾Ιεράν Μονήν ἀλλά περισσότερον διά τήν Σεπτήν ῾Ιεραρχίαν, τόν Κλῆρον καί ὁλόκληρον τήν ᾿Εκκλησίαν .
2) ῞Απασα ἡ ἀδελφότης πλήν τῶν τριῶν ἀνωτέρω ἐμμένομε πισταί καί ἀμετακίνηται εἰς τήν ὑπακοήν τοῦ Μακαριωτάτου Πατρός ἡμῶν ᾿Ανδρέου καί τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου.
3) ᾿Εμμένομε ἕως θανάτου εἰς τήν ῾Ιεράν Παρακαταθήκην τῶν ῾Αγίων ᾿Εκκλησιαστικῶν Παραδόσεων τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως καί τηροῦμε πιστῶς τάς ῾Ιεράς Κτητορικάς ἐντολάς καί τούς Κανόνας τοῦ ῾Αγίου Πατρός ἡμῶν Ματθαίου τοῦ νέου Μυροβλήτου καί Στυλοβάτου τῆς ᾿Ορθοδοξίας.
4) Διατηροῦμε ἀνεπιφύλακτον ἐμπιστοσύνην πρός τόν Σεπτόν Προκαθήμενον τῆς ᾿Εκκλησίας ᾿Αρχιεπίσκοπον ᾿Ανδρέαν, τόν καί ἡμέτερον Πνευματικόν Πατέρα καί Ποιμενάρχην, ὅστις κατ᾿ ἐντολήν τοῦ ᾿Αειμνήστου Κτήτορος ῾Αγίου Πατρός ἡμῶν Ματθαίου διαποιμαίνει ὡς διάδοχος αὐτοῦ ἤδη ἐπί 43 συναπτά ἔτη μετά θεοδιδάκτου διακρίσεως καί πνευματοφόρου συνέσεως τήν ῾Ιεράν ἡμῶν Μονήν.
5) Εἰδικώτερον ἐν ὄψει τῶν ἐσχάτων σκανδάλων ἐπί τῆς προσκυνήσεως τῶν ῾Ιερῶν Εἰκόνων:
᾿Εμμένομεν ἅπασα ἡ ἀδελφότης εἰς τήν προσκύνησιν τῶν περί ὧν αἱ ἀμφισβητήσεις ῾Αγίων Εἰκόνων, ὡς ἐκ παραδόσεως παρελάβομεν μέν παρά τοῦ ῾Αγίου Πατρός ἡμῶν Ματθαίου, ἐδιδάχθημεν δέ κατά καιρούς παρά τοῦ Πνευματικοῦ ἡμῶν Πατρός ᾿Αρχιεπισκόπου ᾿Ανδρέου, καί ὡς ἐσχάτως διετυπώθη παρ᾿ ὑμῶν τῆς Σεπτῆς ἡμῶν ῾Ιεραρχίας διά τῆς ἀπό 23-2-92 Συνοδικῆς Ποιμαντορικῆς ᾿Εγκυκλίου.
6) ᾿Αποδεχόμεθα καί σεβόμεθα τούς Κληρικούς, ὅπου ἡ Αὐτοῦ Μακαριότης καλεῖ κατά καιρούς εἰς τήν Μονήν διά νά τόν βοηθήσουν εἰς τήν κοπιαστικήν διακονίαν τοῦ Μυστηρίου τῆς ᾿Εξομολογήσεως τῶν Μοναζουσῶν, καί οὐδέν πρόβλημα ἀναγκαστικῆς ᾿Εξομολογήσεως ὑφίσταται.
῾Η ἐπ᾿ αὐτοῦ ἀντίθεσις τῶν τριῶν ἀνυποτάκτων Μοναζουσῶν ἀποτελεῖ ἀπαράδεκτον ψεῦδος καί ἀποκρουστικήν συκοφαντίαν ἐνέχουσαν, ὡς ἀντιλαμβάνεσθε, βαθυτέραν ἀνήθικον σκοπιμότητα νά διαβληθῆ ὡς Εἰκονομάχος ὁ νῦν βοηθός τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου εἰς τό ἔργον τῆς ᾿Εξομολογήσεως Πανοσιολογιώτατος Πρωτοσύγγελος τῆς ᾿Εκκλησίας ἡμῶν ᾿Αρχιμανδρίτης π. Κήρυκος .
Δέν θεωροῦμε περιττόν καί ἄνευ ἀξίας νά μνημονεύσωμεν ἐνταῦθα καί ἐπαναφέρωμεν εἰς τήν ἐνθύμησίν σας, ῞Αγιοι ᾿Αρχιερεῖς, τήν ἀπό 13-12-1983 διαβιβασθεῖσαν πρός τήν ῾Ιεράν Σύνοδον ἐπιστολήν ἡμῶν τήν ἀναφερομένην πάλιν εἰς σκάνδαλα ἐπί τῶν ῾Ιερῶν Εἰκόνων .
῾Ως ἐκ τῆς ᾿Επιστολῆς φανεροῦται ἤδη πρό δέκα ἐτῶν καί ἡ Διοίκησις τῆς Μονῆς καί ὁλόκληρος ἡ ἀδελφότης παρέμενε πιστή καί ὑπήκοος εἰς τήν ὀρθοδοξοτάτην διδασκαλίαν τῆς Αὐτοῦ Μακαριότητος, ἡ ὁποία διατυποῦται ἀναλυτικῶς εἰς τήν τετάρτην σελίδα τῆς ἐπιστολῆς.
Αὐτά δηλαδή, τά ὁποῖα διατυποῦνται εἰς τήν πρόσφατον Συνοδικήν ᾿Εγκύκλιον ἐτονίζοντο ἤδη πρό δεκαετίας, ἀλλά καί πρό αὐτῆς εἰς τά Ποιμαντικά ἑσπερινά κηρύγματα τῆς Αὐτοῦ Μακαριότητος εἰς τήν ῾Ιεράν Μονήν μας. ᾿Ετονίζετο δηλ. ὅτι ὅλαι αἱ Εἰκόνες εἶναι προσκυνηταί καί αἱ Βυζαντιναί καί αἱ Κλασσικαί καί νά μή κάνωμε συζητήσεις περί τοιούτων θεμάτων, καί εἶναι ζήτημα τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου, ἡ ὁποία εἶναι μόνη ἁρμοδία νά ἀσχολῆται μέ τοιαῦτα θέματα. Καί τοῦτο ἀπετέλεσε πίστιν καί βίωμα ὁλοκλήρου τῆς ἀδελφότητος.
῞Οσα λοιπόν αἱ τρεῖς Μοναχαί διατυπώνουν εἰς τήν ἐπιστολήν των περί ἀντιθέτου πρός τήν Συνοδικήν ᾿Εγκύκλιον τακτικῆς τῆς Αὐτοῦ Μακαριότητος ἤ περί ἀντιορθοδόξων καί εἰκονομαχικῶν ἐνεργειῶν ἄλλων Μοναζουσῶν εἶναι ἀσύστολα καί κακοήθη ψεύδη καί φοβεραί συκοφαντίαι .
Κατόπιν ὅλων αὐτῶν ἐκφράζομε τήν θλῖψιν μας, Σεβασμιώτατοι ῞Αγιοι ᾿Αρχιερεῖς, καί διά τήν πτῶσιν τῶν τριῶν αὐτῶν Μοναζουσῶν ἀλλά καί διά τούς σκανδαλοποιούς, οἱ ὁποῖοι συμπαρίστανται εἰς αὐτάς καί τάς κατευθύνουν εἰς τό παράνομον ἔργον των καί ἐπαφίομεν πᾶσαν κρίσιν εἰς τόν Θεόν καί τήν ὑμετέραν ᾿Αρχιερωσύνην καί εὐχόμεθα ὑπέρ τῆς διορθώσεώς των καί τῆς ἀποκαταστάσεως τῆς ἀληθείας.
᾿Επί τούτοις διατελοῦντες μετά ὑϊκῆς ἀφοσιώσεως καί εὐλαβείας, ἐξαιτοῦμεν ὑμετέρας εὐχάς καί εὐλογίας.
Η Κ Α Θ Η Γ Ο Υ Μ Ε Ν Η
Γερόντισσα ᾿Επιστήμη
Τά Μέλη τῆς Διοικητικῆς ᾿Επιτροπῆς:
᾿Ιουλιανή Μοναχή, ᾿Ανθούσα Μοναχή, Μακρίνα Μοναχή, Μαρία Μοναχή, Συγκλητική Μοναχή, ᾿Αγάθη Μοναχή, Μαύρα Μοναχή, Νεκταρία Μοναχή, Βενερία Μοναχή, Θεολογία Μοναχή
Κοινοποίησις:
Πρός ἅπαντα τόν ῾Ιερόν Κλῆρον τῆς ᾿Εκκλησίας ἡμῶν".

᾿Ενῶ ὅσα ἀνέπτυξε καί κατήγγειλε τό ῾Ηγουμενοσυμβούλιον εἰς τό ἀνωτέρω ὑπ᾿ ἀριθμ. 41/14/17-1-93 ἔγγραφόν του, εἶναι πολύ ὀλίγα, μέ ὅσα πράγματι οἱ κ.κ. Ματθαῖος, Χρυσόστομος, Εὐθύμιος, ῾Αγιορεῖται κλπ. ἐνεργοῦν εἰς τήν Μονήν κατά τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου, ὅμως καί μόνον αὐτά ἄν ληφθοῦν ὑπ᾿ ὄψιν, ἀποκαλύπτουν ποῖος ἦτο πράγματι ὁ κ. Ματθαῖος, ὅτε ὡς ἀδίστακτος Φαρισαῖος, διέψευδε τά περί καταλήψεως τῆς Μονῆς καί ἀνατροπῆς τοῦ ᾿Αρχιεπισκόπου. Εἶναι πράγματι ἀποτροπιαστικαί καί βδελυκταί αἱ ἐν κρυπτῶ προδοτικαί του ἐνέργειαι. Δέν ὁμιλοῦμε διά κανονικότητα, διότι αὕτη διά τόν κ. Ματθαῖο ἔχει καταστῆ παρελθόν καί δή ξεχασμένο. ᾿Αποτελοῦν πράγματι τό "βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως" κατά τῆς ῾Ιερᾶς Μονῆς αἱ ἐνέργειαι τοῦ κ. Ματθαίου καί τοῦ μηχανισμοῦ του, διότι διά τήν σκοπιμότητα νά ἀνατρέψη τόν ᾿Αρχιεπίσκοπον καί νά ἁρπάση τήν ῾Ιεράν Μονήν, καί νά γίνη κακός πλοηγός τοῦ σκάφους τῆς ᾿Εκκλησίας, κινεῖ μετά τῶν συνεργατῶν του τάς τρεῖς μοναχάς καί προκαλεῖ, ὅσα καταγγέλλει τό ῾Ηγουμενοσυμβούλιον. ῎Ισως διερωτηθῆ κανείς καί τί ἔκαμε ἡ ῾Ιερά Σύνοδος τότε; διατί ἀδράνησε; Λογικόν καί σκληρόν τό ἐρώτημα καί θέλει ἀπάντησιν. Δυστυχῶς κατά τήν περίοδον αὐτήν ἡ ῾Ιερά Σύνοδος δέν λειτουργεῖ κανονικά, ἀλλά ἐκβιάζεται ἀπό τόν κ. Ματθαῖο, καί τήν ὁμάδα του, ἡ ὁποία τρομοκρατεῖ καί μέ τήν ἀπειλή νά χαρακτηρισθῆ εἰκονομάχος ὅποιος θά διαφωνήση, ἀλλά καί τήν ἀπειλή τοῦ σχίσματος, ἀναγκάζει διά μικρόν διάστημα νά ὑποχωροῦν τά ὑγιᾶ μέλη τῆς Συνόδου. ᾿Επισημαίνεται βεβαίως ἡ παράλειψις τῆς ῾Ιερᾶς Συνόδου νά συντρίψη τόν μηχανισμόν τοῦ κ. Ματθαίου, ἀλλά ὁμολογοῦμε ὅτι ὁ κ. Ματθαῖος εἶχεν ἤδη δημιουργήσει καθεστώς φρίκης καί τρόμου εἰς τάς συνεδριάσεις τῆς Συνόδου, ὥστε "ὅλα τάσκιαζε ἡ φοβέρα καί τά πλάκωνε ἡ σκλαβιά" . ῾Η ἀπειλή τοῦ σχίσματος ἐπεκρέματο συνεχῶς ὡς "Δαμόκλειος σπάθη" ἄνωθεν τῶν κεφαλῶν τῶν ᾿Αρχιερέων. ῾Υπῆρξεν πράγματι περίοδος "μαύρης κατοχῆς".
᾿Ενῶ ταῦτα συμβαίνουν, τήν 26ην Αὐγούστου 1993 ἐκοιμήθη ἡ ῾Οσιωτάτη ἁγία Καθηγουμένη ᾿Επιστήμη, εἰς τήν θέσιν δέ αὐτῆς, κατόπιν τῶν παρασκηνιακῶν ἐνεργειῶν τοῦ μηχανισμοῦ τοῦ κ. Ματθαίου ἀνερριχήθη τό μέχρι τότε μέλος τοῦ ἡγουμενοσυμβουλίου ἡ μοναχή Νεκταρία Καραγκούνη. ῾Ο τρόπος καί ἡ διαδικασία τῆς ἐκλογῆς τῆς μοναχῆς Νεκταρίας, εἰς βάρος τῆς διακεκριμένης συνυποψηφίας μοναχῆς Μακρίνης, δυστυχῶς δέν ἦτο ἀνεπίληπτος. Πολλά μέλη τῆς ἀδελφότητος ἐτρομοκρατήθησαν καί ἐπλανήθησαν ἀπό τίς ὁμάδες κρούσεως τοῦ μηχανισμοῦ Ματθαίου - Χρυσοστόμου - Εὐθυμίου, αἱ ὁποῖαι συστηματικῶς κατά τάς παραμονάς τῶν ἐκλογῶν διέβαλον τήν ἀδελφήν Μακρίνα, ὡς δῆθεν "εἰκονομάχον", ἀλλά καί δι᾿ ἄλλων ἀπειλῶν καί συνθημάτων ἐπηρέασαν τήν ἀδελφότητα. Οὕτω ἐξελέγη ἡ ἀδ. Νεκταρία εἰς βάρος τῆς διακεκριμένης ἀδελφῆς Μακρίνης. Τό γεγονός ὅτι ἡ ἀδελφότητα ἐξέλεξε ὡς ἡγουμένην τήν ἀδ. Νεκταρίαν, μίαν ἐντελῶς ἀπαίδευτον μοναχήν, χωρίς, ὡς ἀπεδείχθη, πραγματικόν μοναχικόν ἦθος, χωρίς διοικητικάς ἱκανότητας καί ἄλλας ἀρετάς, ἐν ἀντιθέσει πρός τήν διακεκριμένην Μοναχήν Μακρίναν, ἡ ὁποία ἦτο ἡ πλέον ἐκδεδειγμένη διά τήν τόσον λεπτήν καί ὑπεύθυνον θέσιν τῆς ῾Ηγουμένης μιᾶς τόσον ἱστορικῆς Μονῆς, εἶναι σημεῖον τῶν καιρῶν τούς ὁποίους διέρχεται ὁ ᾿Αγών τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ.
῾Η νέα ἡγουμένη Νεκταρία, ὡς ὑποχειρία τοῦ μηχανισμοῦ τοῦ κ. Ματθαίου, δέν ἄργησε νά διαπράξη τό ἔγκλημα τοῦ αἰῶνος! Μέσα σέ διάστημα ὁλιγώτερον τῶν δύο ἐτῶν, ἔσχισε τήν ἱστορικήν ῾Ιεράν Μονήν, (πρός μεγάλην χαράν τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων), τό λίκνον ἀλλά καί τό προπύργιον αὐτό τῆς ᾿Ορθοδοξίας. Αὐτή εἶναι ἡ μοναδική ἀρετή τῆς νέας ἡγουμένης Νεκταρίας, τήν ὁποίαν ἀνέδειξεν ὁ μηχανισμός τοῦ κ. Ματθαίου μέ τήν ἐξαπάτησιν τῶν ὑπερηλικιωμένων μοναζουσῶν, μέ τά περί δῆθεν "εἰκονομα- χίας", μέ κολακείας, μέ φιλοδωρήματα ἤ καί ἀπειλάς.

(Συνεχίζεται)



(Post a new comment)


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

Hosted by uCoz