ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote,
@ 2009-07-29 05:17:00

ΕΠΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΚΑΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ – ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ἐκδίδεται εἰς τά πλαίσια τῶν ἐνημερωτικῶν ἀπογευματινῶν συνάξεων - ὁμιλιῶν εἰς τόν ἱερόν Ναόν Ἁγίου Σπυρίδωνος Καρέα (κάθε Δευτέρα) καί εἰς ἄλλας ἐνορίας τῆς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Δύναταί τις νά παρακολουθήση τήν σειράν τῆς «ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ» καί εἰς τήν Ἰστοσελίδα: churchgoc.org ἤ ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΤΕΥΧΟΣ 325 ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

ΕΠΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ

(ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ Β΄ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ
ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΤΡΙΤΗ 4/17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2009)

Ὀ εἰσηγητής ἐπί τοῦ θέματος εἶπεν:
«.... δέν εἶναι δυνατόν νά μήν ἀναφερθῶ καί εἰς τήν ὑπ' ἀριθμ. 3282/28.11.2007 «ἀπόφασιν» περί τῆς «κατά πλειοψηφίαν» «καθαιρέσεως» τοῦ Μητροπολίτου κ. Κηρύκου, ἡ ὁποία πρωτίστως εἶναι ἀπολύτως ΑΚΥΡΟΣ, διότι δέν προέρχεται ἀπό Κανονικήν καί Ὀρθόδοξον Ἱεράν Σύνοδον, ἀλλά ἀπό ἕν, ὄνομα καί πρᾶγμα, ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΝ «Καϊαφικόν Συνέδριον» καί κατά τήν Ὀρθόδοξον Ὑμνολογίαν ἀπό μίαν «σαθράν συμμορίαν» παναιρετικῶν, βλασφήμων, ἐκκλησιομάχων, πολυκαθηρημένων προδοτῶν.
Ὡστόσον θά μοῦ ἐπιτρέψετε νά συνεχίσω, διότι διά καθαρῶς καί μόνον ποιμαντικούς λόγους, τοῦτο τό τονίζω ἐκ τῶν προτέρων, ἡ Ἱερά Σύνοδος δέον νά ἀποφανθῆ Ἱεροσυνοδικῶς, ὥστε νά μή πλανηθοῦν ἄλλο οἱ πιστοί, ἀλλά καί οἱ ἤδη πλανηθέντες νά ἐννοήσουν τόν δόλον αὐτοῦ τοῦ κειμένου, τό ὁποῖον ἐπί 36 ὁλόκληρα ἔτη ἐπωάζετο ὡς ὡόν ἐχίδνης, εἰς τούς νόας καί τάς καρδίας τῶν προδοτῶν, καί νά τό ἐμπτύσουν τρίς.
Περαιτέρω καί τό γεγονός, ὅτι κατά τό ἴδιον «Καϊαφικόν των Συνέδριον» τῆς 28ης Νοεμβρίου 2007, ἐξέδωκαν καί τό βδέλυγμα τῆς ἐπί 37 ἔτη μελετωμένης ἄλλης ἀποφάσεώς των — βλασφημίας, καθ' ἥν μετήλλαξαν καί ἐπέβαλον, τοὐλάχιστον εἰς τούς ἑαυτούς των, τήν ἐξ ἀντικειμένου καί ὑπό συγκεκριμένας προϋποθέσεις γενομένην δεκτήν ὑπό τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τό 1971, συγχωρητικήν εὐχήν εἰς «χειροθεσίαν» των, ἀποτελεῖ πρόκλησιν καί καταντᾶ ἀνοησία ἡ περαιτέρω ἐνασχόλησις διότι καί αὕτη ἡ ἀπόφασίς των εἶναι εἰς τήν κυριολεξίαν χαρτί τοῦ Ἀντιχρίστου Διαβόλου, ὁ ὁποῖος ἐσκότισεν καί ἐπλάνησεν πρώην Ὀρθοδόξους Ἐπισκόπους τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ὅλον δέ τοῦτο ἐποίησαν ὡς κάλυψιν, ἀλλά καί συνεπῆ ἐξέλιξιν τῶν: α) Τῆς ἀπό τό 1974 «ἐξομολογητικῆς ἐπιστολῆς», τοῦ πρ. Ἀργολίδος Παχωμίου, ὡς καί τῆς ἀπό 2004 νεωτέρας του, καί β) Τοῦ 54/76 Ἀπαλλακτικοῦ Βουλεύματος τοῦ Συμβουλίου Πλημμελειοδικῶν Πειραιῶς, ὑπέρ τοῦ πρ. Πειραιῶς Νικολάου·(5).Ζητῶ τήν κατανόησίν σας διά νά διατρέξω τήν σχετκήν ψευδοκαθαιρετικήν ἀπόφασιν (3282/28.11.2007)».

########

Συνεχίζων ὁ εἰσηγητής ειπεν:
«..... εἰς τήν α΄ παράγραφον, τῆς ψευδοαποφάσεώς των ἐπικαλοῦνται τήν ἀπό τό 1999 δήλωσιν τοῦ Σεβ/του Μητροπολίτου, ὅτι «δέν ἔχει ἐπιφυλάξεις ἐπί ἀπαντητικοῦ ἄρθρου τοῦ θεολόγου πρός τόν κ. Καλλίνικον, ὅπως δημοσιευθῆ εἰς τό ἐπίσημον Δημοσιογραφικόν Ὄργανον τόν «Κ.Γ.Ο.», τοῦτο δέ, καί πάλιν τό τονίζομεν, ὅταν οἱ ἴδιοι ποτέ, ὡς δειλοί καί ἐσκοτισμένοι ψευδοκατήγοροι — σκευωροί, δέν ἀπέδειξαν ποῦ προσκρούει ἡ διατύπωσις μας, ἐνῶ, ὅπως ἤδη ἐλέχθη, τόσον ἐσκοτίσθησαν ὥστε τήν 14/17 Φεβρουαρίου 2002 Ἱεροσυνοδικῶς ἐκήρυξαν (ἔστω καί ὑποθετικῶς) ἄκουσον — ἄκουσον(!) ὅτι «ἡ φράσις τοῦ θεολόγου ἀποτελεῖ ἐκκλησιολογικήν καί Τριαδολογικήν αἴρεσιν!!!, διότι ἐξ αὐτῆς ὑπονοεῖται — προκύπτει «ὅτι ἡ Ἁγία Τριάς κάποτε ἦτο διηρημένη καί ἠνώθη ἤ ἐνδέχεται νά διαιρεθῆ εἰς τό μέλλον»!!! Ἰδού ὅτι καί εἰς τάς ἡμέρας μας πολλοί ἀντίχριστοι γεγόνασι (Α΄ Ἰω. 2, 18 καί 19).
Εἰς τάς ἑπομένας παραγράφους β΄, γ΄ καί δ΄, τήν ἀληθῆ καί θαρραλέαν δήλωσιν τοῦ Ἐπισκόπου ὑπέρ τῆς διατυπώσεως τοῦ θεολόγου, πάλιν τήν ἐπικαλοῦνται ὡς βασικήν καί μοναδικήν κατηγορίαν, καί τοῦτο διότι ὁ Ἀρχιερεύς δέν συνεπορεύθη μαζί των καί δέν τόν «ἀφώρισεν», ἐνῶ εἰς τήν ε΄ παράγραφον κατηγοροῦν τόν Μητροπολίτην, διότι δέν ἐτήρησεν καί δέν ἐφήρμοσεν τόν κατά τοῦ θεολόγου «ἀφορισμόν» των, ἀλλά τοῦ ἐπιτρέπει νά συμμετέχη εἰς τήν ἐν γένει ζωήν τῆς Ἐκκλησίας! Βεβαίως ἄν ὁ «ἀφορισμός» των (ἀκοινωνησία) ἦτο Κανονική, ἀντικειμενική καί δικαία καί πρό πάντων ἐλευθέρα πρᾶξις, ωφειλον οἱ πάντες νά τήν σεβασθοῦν καί ἐφαρμόσουν, ἐν προκειμένω ὅμως ἡ ἀπόρριψίς της ἀπετέλεσεν ὁμολογιακήν πρᾶξιν καί ἀνατροπήν τῶν εὐρυτέρων σχεδίων τῆς προδοσίας των.
Εἰς τήν στ΄ παράγραφον καί πάλιν ἐπανέρχονται εἰς τό γεγονός, ὅτι τό 2003 ἐκ νέου ὁ Μητροπολίτης ἐδήλωσεν ὅτι ἀποδέχεται τήν ὁμιλίαν καί τήν φράσιν τοῦ θεολόγου.
Εἰς τήν ζ΄ καί η΄ παράγραφον τῆς ἀποφάσεώς των καί πάλιν τό αὐτό ἐπαναλαμβάνουν!
Εἰς τήν τελευταίαν θ΄ κατηγορίαν, διά νά καθαιρέσουν τόν Μητροπολίτην, ἐπικαλοῦνται τήν ὑπ' ἀριθμ. 390/16.6.2005 Ἀποκήρυξίν των ὑπό τοῦ Σεβ/του κ. Κηρύκου καί τήν διά τῆς ἰδίας ἀποφάσεως διαγραφήν τῶν ὀνομάτων των ἐκ τῶν διπτύχων τῆς Ἐκκλησίας. Ἀλλοίμονον ἄν καί αὗται αἱ πράξεις δέν ἐκόσμουν τόν Ἐπίσκοπον καί δέν διεκηρύσσετο καί δι' αὐτῶν ἡ Ὀρθόδοξος Ὁμολογία του!
Εἰς τήν συνέχειαν ἀφοῦ καταχρηστικῶς καί ὅλως ἀνοήτως παραθέτουν Πατερικά χωρία τῆς ἀρεσκείας των, μηδεμίαν σχέσιν ἔχοντα μέ τό θέμα, τό Καϊαφικόν των Συνέδριον «ἀποφασίζει κατά πλειοψηφίαν», τήν «καθαίρεσιν» αὐτοῦ!.. Ἐντέλλεται δέ τοῖς πιστοῖς ὅπως μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχωσιν μετά τοῦ ἐν λόγω «πρώην Ἐπισκόπου καί νῦν μοναχοῦ Κηρύκου Κοντογιάννη»!..
Αὐτή εἶναι ἐν πάση περιλήψει ἡ καθαιρετική ἀπόφασις τῆς «σαθρᾶς συμμορίας» ὑπό τούς κ.κ. Νικόλαον καί Παχώμιον. Οὐσία, πέραν τῆς ἀναρμοδιότητος ὡς παρανόμων, βλασφήμων καί καθηρημένων, δέν διετύπωσαν καί δέν ἐστοιχειοθέτησαν ΟΥΔΕΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΝ, διότι δέν ὑπάρχει».

########

Η γενική ἀπόφασις - ἀπόφανσις τής Πανορθοδόξου Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 4/17 Φεβρουαρίου 2009 ἐπί τοῦ θέματος τῆς ὑπ’ ἀριθμ. 3282/28.11.2007 ψευδοκαθαιρέσεως τῶν Νικολαϊτῶν κατά τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου καί τῶν λοιπῶν ἱεροσύλων πράξεων σκευωριῶν διετυπώθη ως κάτωθι:
«....Κατόπιν ὅλων αὐτῶν ἡ Ἱερά Σύνοδος ὁμοθύμως καί ὁμοφώνως ἐχαρακτήρισεν ὡς ΑΚΥΡΟΥΣ καί ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥΣ ὅλας τάς σκοπίμως ληφθείσας ἱεροσύλους πράξεις — σκευωρίας, τονίσασα ὅτι αὗται ἐμεθοδεύθησαν διά νά πλήξουν τήν ΑΣΠΙΛΟΝ ΝΥΜΦΗΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, καί κατόπιν καί τά Πρόσωπα τά ὁποῖα, χάριτι Χριστοῦ, διέθεσαν καί διαθέτουν ἑαυτούς εἰς τόν Ἱερόν Αὐτῆς ἀγῶνα. Ἐν προκειμένω αἱ σχετικαί Ἱεροσυνοδικαί ἀποφάσεις θά μελετηθοῦν ἰδιαιτέρως, διότι αὗται αἱ ἄκυροι πράξεις τῶν Νικολαϊτων, ἀποτελοῦν σοβαρόν μέρος τοῦ κατ' αὐτῶν κατηγορητηρίου καί θά ληφθοῦν ἰδιαιτέρως ὑπ' ὄψιν κατά τήν ἐκδίκασιν τῶν ἰδίων καί τοῦ Ἀντιχρίστου κινήματός των! Ἡ Ἱερά Σύνοδος δέν παρέλειψεν νά ἐπισημάνη πρός πάντας ὅτι ζῶμεν εἰς μίαν ἐποχήν, καθ' ἥν ὁ Ἀντίχριστος, διά τῶν προδρομικῶν ὀργάνων του, ἐξαπατώμενος ἀνέλαβεν νά… «διαλύση» τήν Ἐκκλησίαν!»
(Βλέπετε «ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΠΝΟΗΝ» τεῦχος 186/Μάρτιος ‘Απρίλιος 2009)

(Πρός τούς ἁπανταχοῦ Ὀρθοδόξους: Ἐγγραφεῖτε συνδρομητές, μελετᾶτε καί ἐνισχύετε τά περιοδικά τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου ‘Εκκλησίας «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ» καί «ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ», μέσα ἀπό τά ὁποῖα γίνεται ἐνημέρωσις ἐπί τῶν συγχρόνων ἐκκλησιαστικῶν καί ἐθνικῶν θεμάτων, καί ἐν ἑνί λόγω ἀπέμειναν αἱ μόναι ἐπάλξεις τοῦ Ἱεροῦ τῆς Γνησίας Ὀρθοδοξίας).



(Post a new comment)


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

Hosted by uCoz