ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ([info]kirykos) wrote,
@ 2009-09-30 20:22:00

ΑΝΤΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ – ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Ἐκδίδεται εἰς τά πλαίσια τῶν ἐνημερωτικῶν ἀπογευματινῶν συνάξεων - ὁμιλιῶν εἰς τόν ἱερόν Ναόν Ἁγίου Σπυρίδωνος Καρέα (κάθε Δευτέρα) καί εἰς ἄλλας ἐνορίας τῆς Μητροπόλεως Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Δύναταί τις νά παρακολουθήση τήν σειράν τῆς «ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ» καί εἰς τήν Ἰστοσελίδα: churchgoc.org ἤ ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΤΕΥΧΟΣ 337 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2009

ΑΝΤΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ

Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ
ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΖΕΡΒΑΚΟΣ
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ

"Μακαριώτατε (ἔγραφε στόν τότε 'Αρχιεπίσκοπο 'Αθηνῶν Χρυσόστομο Παπαδόπουλο ὁ 'Αρχιμ. Φιλόθεος Ζερβάκος), Ὁ καρπός τοῦ νέου Παπικοῦ ἡμερολογίου, τό ὁποῖον ἀπερισκέπτως, ἀντικανονικῶς καί παρανόμως εἰσηγάγετε, ἐφυγάδευσε τήν ἀγάπη καί ἔφερε τόν φθόνον. 'Εφυγάδευσε τήν εἰρήνη καί ἔφερε τήν διαίρεσιν, τάς διαμάχας, τάς φιλονεικίας καί τούς πολέμους ...'Οφείλει ἡ 'Ορθόδοξος 'Εκκλησία τῆς Ἑλλάδος νά ἐπαναφέρη τό παλαιόν ἡμερολόγιον, διότι τό παλαιόν ἡμερολόγιον εἶναι παράδοσις τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐνῶ τό νέον εἶναι παράδοσις τοῦ ψευδοαλαθήτου, ψευδοχρίστου Παπα Ρώμης Γρηγορίου, καί τοῦ μασώνου καί καινοτόμου Πατριάρχου Μελετίου... 'Εάν ἐξακολουθήσωμεν άκολουθοῦντες τό παπικόν ἡμερολόγιον δέν εἶναι δυνατόν νά ἀπαλλαγῶμεν τοῦ ἀναθέματος. Ἡ Ἱερά Σύνοδος καί οἱ Ἅγιοι 'Αρχιερεῖς ἀς φροντίσουν νά ἐπαναφέρουν τό πατροπαράδοτον ἡμερολόγιον διά νά ἀπαλλάξουν ἑαυτούς καί τά ποίμνια αὐτῶν τῶν ἀναθεμάτων"."(Βλέπε φυλλάδιον τοῦ 'Αρχιμ. Φιλοθέου Ζερβάκου:"Τό νέον Ἡμερολόγιον καί οἱ καρποί αὐτοῦ", σελ. 6-7 καί 32-33).
Γιά ὅσους δέν ξέρουν περί τοῦ άναθέματος τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ !ΣΤ αἰῶνος κατά τοῦ νέου Παπικοῦ Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου τήν δημοσιεύουμε στήν συνέχεια: "Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό ΜΗΝΟΛΟΓΙΟΝ καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν, καί θέλει νά ἀκολουθᾶ τό Νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί ΜΗΝΟΛΟΓΙΟΝ τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψη καί νά χαλάση τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἀς ἔχη τό ΑΝΑΘΕΜΑ, καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας καί τῆς τῶν πιστῶν Ὁμηγύρεως ἀς εἶναι". Ἔτος ἀπό Θεανθρώπου 1583, 'Ινδικτιῶνος ΙΒ, Νοεμβρίου Κ΄.
Ὑπογράφουν δέ οἱ Πατριάρχαι: + Ὁ Κωνσταντινουπόλεως Ἱερεμίας + Ὁ 'Αλεξανδρείας Σίλβεστρος καί + Ὁ Ἰεροσολύμων Σωφρόνιος καί οἱ λοιποί 'Αρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες".

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ
ΠΑΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΜΕΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

"Σχισματικούς ἡμᾶς ἐκεῖνοι (οἱ Παπικοί τότε καί οιἱ νεοημερολογῖται σήμερον) καλοῦσιν, οὐδέν ἡμῖν ἐγκαλεῖν ἔχοντες περί τήν ἡμετέραν δόξαν, ἀλλ' ὅτι τῆς ὑποταγῆς αὐτῶν ἀπεσχίσθημεν ἥν ὀφείλομεν, ὡς ἐκεῖνοι νομίζουσιν ... ('Αλλά) τήν αἰτίαν τοῦ σχίσματος αὐτοί δεδώκασιν ... (διά τοῦτο) ἡμεῖς ἐσχίσαμεν αὐτούς καί ἀπεκόψαμεν τοῦ κοινοῦ τῆς Ἐκκλησίας σώματος... Εἰ μέν οὐδέν περκκλίνουσιν τῆς ὀρθῆς Πίστεως, μάτην αὐτούς ἀπεκόψαμεν. Εἰ δέ παρεκκλίνουσιν ὅλως, καλῶς τοῦτο ἐποιήσαμεν. Φευκτέον οὖν αὐτούς, ὡς φεύγει τις ἀπό ὄφεως ... ὡς χριστοκαπήλους καί χριστεμπόρους" (Ἅγιος Μάρκος Εὐγενικός). 'Εναντιούμενοι εἰς αὐτά πού εἶπε τότε ὁ ἐν ἀληθεία θεολόγος καί πρόμαχος τῆς Ὀρθοδοξίας ἄγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός οἱ σημερινοί ψευτοθεολόγοι καί τῆς 'Ορθοδοξίας προδόται εἶπον καί διεικήρυξαν καί συνεφώνησαν μετά τῶν Παπικῶν τόν 'Ιούνιον τοῦ 1993 εἰς τό Μπελεμέντ τοῦ Λιβάνου τάς ἑξῆς: "Ἑκατέρωθεν ἀναγνωρίζεται ὅτι ὅσα ἐνεπιστεύθη ὁ Χριστός εἰς τήν Ἐκκλησίαν του -ὁμολογία τῆς Ἀποστολικῆς Πίστεως, μετοχή εἰς τά αὐτά μυστήρια, κυρίως εἰς τήν μίαν ἱερωσύνην τήν τελοῦσαν τήν μίαν θυσίαν τοῦ Χριστοῦ, ἀποστολική διαδοχή τῶν 'Επισκόπων - δέν δύνανται νά θεωρηθοῦν ὡς ἀποκλειστική ἰδιοκτησία μιᾶς τῶν ἡμετέρων ἐκκλησιῶν. Εἶναι σαφές ὅτι ἐντός τοῦ πλαισίου τούτου ἀποκλείεται πᾶς ἀναβαπτισμός. Διά τοῦτον ἀκριβῶς τόν λόγον ἡ Καθολική Ἐκκλησία καί ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἀναγνωρίζουν ἑαυτάς ἀμοιβσἰως ὡς ἀδελφάς 'Εκκλησίας, ἀπό κοινοῦ ὑπευθύνους διά τήν τήρησιν τῆς 'Εκκλησίας τοῦ Θεοῦ". Θά εἴπουν τινές ὅτι δέν δέχονται αὐτήν τήν συμφωνίαν. Θά τούς εἴπει ὅμως ὁ μέγας Ὁμολογητής ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης: "Αλλοι μέν ἐναυάγησαν περί τήν πίστιν τελείως, ἄλλοι δέ καίτοι ἐσωτερικῶς δέν ἀσπάσθηκαν τήν κηρυττομένην κακοδοξίαν, συναπωλέσθησαν ὅμως μέ τούς λοιπούς, λόγω τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας πού εἶχαν μαζί τους" (Ε.Π. 99, 1164Α)

ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ 1923
ΟΥΔΟΛΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΝ

"Μέ τό συνέδριον τοῦτο (τοῦ 1923 τό ψευδῶς λεγόμενον πανορθόδοξον) ὁλοκληροῦται ἡ πρώτη φάσις τῶν ἐνεργειῶν τοῦ Προκαθημένου τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, Παποκαίσαρος Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου καί τοῦ Μεγαλομασώνου Πατριάρχου Μελετίου Μεταξάκη, πρός ἐπιβολήν τοῦ προοδευτικοῦ κοσμικοῦ νεωτεριστικοῦ ἤ ἐν ἐνί λόγω Οἰκουμενιστικοῦ πνεύματος ἐν τῆ Ἑλλαδικῆ Ἐκκλησία.
Τοῦτο τό συνέδριον οὐδόλως ὑπῆρξεν Πανορθόδοξον, ἀφοῦ δέν μετέσχον τά ὑπόλοιπα Πατριαρχεῖα καί τά ὁποῖα σαφῶς ἠμφεσβήτησαν τοῦτο. Ἐκ τοῦ τρόπου τῆς συγκλήσεώς του, τοῦ σκοποῦ καί τῶν πορισμάτων του, τό ἐν λόγω συνέδριον παρέμεινεν ἐν τῆ ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας ὡς ἕν ληστρικόν καί Μασωνικόν — Οἰκουμενιστικόν συνέδριον κατά τῆς Ὀρθοδοξίας, ἤγουν κατά τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ".
('Από τό βιβλίον τοῦ θεολόγου Ἐλευθερίου Γκουτζίδη "ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΤΟΫ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΙΔΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ").



(Post a new comment)


[ Home | Update Journal | Login/Logout | Search | Account | Site Map ]

Hosted by uCoz