ΕΠΙ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ἐκδίδεται ἀπό τό Κέντρο Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς ἡ Ἁγία Αἰκατερίνη,

(Διεύθυνσις: Στρογγύλη 194.00 Κορωπί Τ.Θ. 54. Τηλ. 210 60 20 176)

Ὑπεύθυνος: Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κήρυκος



ΤΕΥΧΗ


1. "ΤΟ ΜΕΝ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΤΕΙΝΕΙ, ΤΟ ΔΕ ΠΝΕΥΜΑ ΖΩΟΠΟΙΕ!"

 

2. ΠΕΡΙ ΚΑΘΑΡΑΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ

3. Ο ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1971 ("ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ") ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ.

4. Η ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ 15.9. 1954

5. Η ΘΕΣΙΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ  (DjVu + OCR)

 

6. ΘΕΜΑΤΑ ΕΒΔΟΜΟΥ ΤΌΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΘΗΑΥΡΙΣΜΑΤΩΝ  (DjVu + OCR)


7. ΑΙΡΕΤΙΚA ΦΡΟΝΗΜΑΤA ΤΟΥ «ΠΕΙΡΑΙΩΣ» κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ


8. ΕΙΣ  ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ  ΑΙΩΝΙΟΝ  ΤΟΥ  ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΙΤΡΟΥΣ  ΚΑΙ  ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ  ΚΥΡΟΥ  ΓΟΡΓΟΝΙΟΥ  (DjVu + OCR)


9. "ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ" ΔΙΑ ΤΟ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΟΝ ΒΟΥΛΕΥΜΑ 54/76


10. ΑΠΟ ΤΗΝ "ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ" ΤΟΥ ΙΕΡΟΜ. π. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΙΕΤΥΠΩΣΕ ΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟ 26.9.2000 ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΤΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑ


11. ΟΤΑΝ ΑΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ Η ΤΑΞΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, Η ΕΝΣΤΑΣΙΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟΝ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ


12. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ «ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ» ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ


13.  Ο ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ κ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΔΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ "ΠΕΝΤΕ"


14. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ


15. "ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΛΘΩΜΕΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΘΗΝ;"


16. ΤΑ  ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ


17. Η ΑΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΜΟΙΧΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ ΑΡΣΑΚΙΟ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ "ΕΞΕΛΕΞΑΝ" ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΣΙΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ "ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΝΤΟΣ" ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΣ ΕΞΟΡΙΣΘΕΝΤΟΣ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ


18. Η ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ ΡΩΣΣΙΑΣ


19.
῎Αρθρον τοῦ μον. ᾿Επιφανίου Τσέρνωβ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ

20. ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ

21. ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΕΡΓΙΟ ΝΕΙΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΞΕΔΩΚΕ ΤΑ "ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ"

22. Ἡ Μοναχή τῆς 'Εκκλησίας τῶν Κατακομβῶν τῆς Ρωσίας Μαριάμ Ὀρλώβα.

23. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

24.  ῾Η ἐν ἔτει 1998 ἐπιδιωχθεῖσα παρωδία "Θεολογικοῦ Διαλόγου" μετά τῆς Φλωρινικῆς παρατάξεως

25.  Η "ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ" ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ ΔΙΑ ΤΗΝ "ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΝ" ΤΟΥ 1971 ΕΙΣ ΑΜΕΡΙΚΗΝ

26. ΝΕΑ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΔΟΣΙΣ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ"

27. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΙΝ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΣ,  ΒΛΑΣΦΗΜΩΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΩΣ ΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝΤΩΝ ΩΣ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΤΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΨΕΔΑΡΧΙΣΚΟΠΟΝ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΝ

28. ΘΕΜΑ ΒΑΡΥΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ «ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ» ΤΟΥ 1971 ΕΤΕΘΗ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΝ ΙΕΡΑΤΙΚΟΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ ΤΟΥ 1979 ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΜΟΝΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΣΩΤΗΡΟΣ

29. ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΠΡΟΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

30. Η ΥΠ᾿ ΑΡΙΘΜ. 384/12.5.05 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΣΤΑΛΗ ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΤΗΣ «ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΒΟΣΤΩΝΗΣ» ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΕΙΣ ΑΜΕΡΙΚΗΝ ΤΗΝ 17ην ΚΑΙ 18ην ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1971

31. Η ΥΠ᾿ ΑΡΙΘΜ. 385/1 4.5.2005 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠ. ΚΗΡΥΚΟΥ

32. ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (Α.Π.  84/ 6/19.5.05) ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ π. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Σεβ.  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ κ. ΠΑΧΩΜΙΟΝ

33.  ΑΠΟΦΑΝΣΙΣ- ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡ/ΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΥΠ᾿ ΑΡΙΘΜ. 75/13/26.1.2005 ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΤΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΤΟΥ ΙΕΡΟΜ/ΧΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΤΑΜΠΟΥΡΑ

34. Η ΥΠ᾿ ΑΡΙΘΜ. 75/13/26.1.2005 "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ" ΚΑΙ "ΕΚΚΛΗΤΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗ" ΤΟΥ ΙΕΡΟΜ. π. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ

35. Η ΕΝ ΕΤΕΙ 1995 ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΦΑΤΡΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΩΝ

36. Η ΥΠ᾿ ΑΡΙΘΜ. 3005/18-6-1997 ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ: "ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΙΣ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ"

37.  Η ΑΠΟ  25.12.1981 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΛ. ΜΗΝΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ (ΝΥΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ) ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΚΙΤΙΟΥ κ. ΕΠΙΦΑΝΕΙΟΝ

38. Η ΑΠΟ 27.4.05 ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΩΣ π. ΑΝΔΡΕΟΥ ΣΙΝΤΝΙΕΒ

39. ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΩΣ π. ΑΝΔΡΕΟΥ ΣΙΝΤΝΙΕΒ

40. ῾Ιεροῦ Νικοδήμου τοῦ ῾Αγιορείτου ΠΕΡΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

41. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ» ΓΡΑΦΕΙΣΑ ΤΟΝ ΜΑΙΟΝ ΤΟΥ 1995

42. ΔΙΑ ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ. Η ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 52/17.8.1998 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡ. ΜΕΣΟΓΑΙΑΣΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ

43. ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ. ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΘΗ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΨΕΥΔΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝ ΣΤΙΓΜΗΝ, Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΑΞΙΣ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΩΤΑΤΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ

44. ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΒΕΡΡΟΙΑΣ κ. ΤΑΡΑΣΙΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑΥΛΕΙΑΣ κ. ΑΝΔΡΕΑΝ

45. ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟΝ ΤΟΥ κ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΑΚΚΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ΕΠ’ ΑΥΤΟΥ. "ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΤΘΑΙΪΚΩΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟ 1971

46. Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΙΕΡΕΩΣ π. ΘΩΜΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΝΙΚΟΛΑΟ.

47. Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΡ. π. ΘΩΜΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΝ

48. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΝ

49. Η ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΚΑΙ «ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ» ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ (ΜΑΙΟΣ 2004)

50. Η ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 360/14/27.7.2004 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ

51. Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΠΕΣΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1973 ΥΠΟ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΙΕΡΕΩΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΑΚΚΑ


52. Ο ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ, ΗΤΟΙ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ.


53.
Μελετήσατε εἰς τήν «Ὀρθόδοξον Πνοήν» τοῦ μηνός Αὐγούστου 2005 τό ἄρθρον τοῦ θεολόγου ‘Ελευθερίου Γκουτζίδη ὑπό τόν τίτλον: «Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ». ῾Υπό τόν ἀνωτέρω τίτλον δημοσιεύεται εἰς τήν "᾿Ορθόδοξον Πνοήν" μηνός Αὐγούστου 2005, μία ἰδιαιτέρως σημαντική καί ἐνδιαφέρουσα ἀπολογητική ὑπέρ τῆς ᾿Αληθείας (῾Ομολογίας) καί τῆς γνησίας ᾿Αποστολικῆς Διαδοχῆς, μελέτη τοῦ θεολόγου Καθηγητοῦ κ. ᾿Ελευθερίου Γκουτζίδη.


56.
῾Υπό τοῦ Δημοσιογράφου Ευ. Δ. Στουραίτη

 ΑΥΤΗ Η "ΣΠΙΘΑ" ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΣΗ ΠΟΤΕ! (Τό παρόν ἐγράφη καί ἐδημοσιεύθη τόν Ὀκτώβριον τοῦ 2005)


57.
ΕΠΕΣΤΡΑΦΗ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΑΚΥΡΟΝ, ΒΛΑΣΦΗΜΟΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΝ "ΧΑΡΤΙΟΝ" ΤΗΣ ΥΠ᾿ ΑΡΙΘΜ. 3219/17.6.05  "ΠΡΑΞΕΩΣ - ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ" ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΨΕΥΔΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ


58. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ πρός τόν κ. ΣΥΜΕΩΝ ΤΖΑΝ Εἰς Σύδνεϋ Αὐστραλίας 6/19.8.05 (π.ἡ.)


59.  ΤΑ ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΜΑΤΑ



65. Ο π. ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

 

67. ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ  ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ.

 

68. ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ  ΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΤΑΜΠΟΥΡΑ


69. ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΝ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΝ ΤΗΣ 12.12.1453 ΩΔΗΓΗΣΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΤΩΣΙΝ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ


73.
ΜΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΥΤΟΠΤΟΥ ΔΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΥΠΕΓΡΑΦΗ
Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ πρ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΤΗΣ 26.5.1950.


75α. Ἐνημερωτικόν σημείωμα.


78. Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΚΟΥΒΑΡΑ  ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΠΤΩΚΟΤΑ ΕΚ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΕΩΣ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟΝ


79. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΙΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΡΙΣΙΣ ἤτοι ΘΑΥΜΑ ΦΡΙΚΤΟΝ τοῦ θαυματουργικωτάτου Σπυρίδωνος διά τοῦ ὁποίου ἐματαίωσε τάς βουλάς τῶν παπιστῶν, μή συγχωρήσας αὐτοῖς νά κτίσωσιν ‘Αλτάριον, μέσα εἰς τόν ἐν Κερκύρα ἅγιόν του Ναόν.

80. Η ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 131/10.5.2000 ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΕΪΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΝ


81. Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ τοῦ ἱερέως π. Μάρκου SMITH ἀπό τό Βανκοῦβερ τοῦ Καναδᾶ, προερχομένου ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς τοῦ Μητροπολίτου Βιταλίου καί ἐνταχθέντος εἰς τήν Γνησίαν ‘Ορθόδοξον Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος ὑπό τό ὠμοφόριον τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου. Τήν Ὁμολογίαν ταύτην διεκήρυξε ἐνώπιον Κλήρου καί Λαοῦ, κατά τήν πανηγυρικήν θείαν Λειτουργίαν, ἐπί τῆ μνήμη τοῦ Ἁγίου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου, εἰς τόν Μητροπολιτικόν Ἱερόν Ναόν Ἁγίου Δημητρίου Ἀχαρνῶν.


82. ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ, ΙΕΡΕΩΝ, ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΙΣΑ ΤΗΝ 29.10.1941.


 

84. ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΛΙΒΕΛΛΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΩΜΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΚΑΚΙΑΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ


85. Η «ΠΛΑΝΗ» ΠΕΡΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΣ ΤΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΟΣ, ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ  ΕΠΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΝ   


86. ΑΠΟΦΑΣΙΣ – ΔΗΛΩΣΙΣ – ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΟΥ, ΩΣ ΚΑΙ ΚΤΗΤΟΡΩΝ, ΔΩΡΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΕΡΙΒΟΛΙΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ.


87. Ὑπό  Ἐλ. Χρ. Γκουτζίδη, Θεολόγου Καθηγητοῦ. Η ΦΥΣΙΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ 1924 ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ


88. ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΣΥΝΟΔΩΝ.


89. Η ΕΙΣΗΓΗΣΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΙΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ 4.2.1999

Πρόκειται διά μίαν Εἰσήγησιν πρός τήν συνεδριάζουσαν Σύνοδον τῆς 4.2.1999, τῆς ὁποίας τό σχέδιον συνέταξε, κατόπιν ὑποδείξεως τοῦ ‘Αρχιεπισκόπου ‘Ανδρέου, ὁ θεολόγος κ. ‘Ελευθέριος Γκουτζίδης, ὅπως ἀκριβῶς ἐγίνετο ἀπό τριακονταετίας. Διά τήν Εἰσήγησιν αὐτήν, διά τήν ὁποίαν συνεφώνησε κατ’ ἀρχάς ὁ Μακαριώτατος, ἀντέδρασαν οἱ τοῦ παρασυνοδικοῦ κατεστημένου (Τσακίρογλου, Κάτσουρας), οἱ ὁποῖοι ἐξεμάνησαν, διότι τούς χαλοῦσε τά σχέδια, τά ὁποῖα, ὡς γνωστόν, ἦσαν σχέδια τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ καί τοῦ νεοημερολογιτικοῦ οἰκουμενισμοῦ, εἰς τά ὁποῖα φαίνεται εἶχον μυηθεῖ ἐνωρίτερον, ἀλλά ἀκόμη ἐκαλύπτοντο. ‘Επέφεραν, ὅσας «ἠδυνήθησαν» τροποποιήσεις, ἀλλά ἀπό τό γεγονός, ὅτι ἡ «διορθωθεῖσα» εἰσήγησις δέν διέφερε πολύ ἀπό τήν ὑπό τοῦ θεολόγου ‘Ελευεθρίου Γκουτζίδη ἐν σχεδἰῳ διατυπωθεῖσαν, φαίνεται ὅτι ἀκόμη δέν ἤθελον νά ἀποκαλυφθῆ ὁ προδοτικός ρόλος τόν ὁιποῖον ἐπρόκειτο νά διαδραματίσουν. Δημοσιεύομεν τήν πολύ σημαντικήν αὐτήν Εἰσήγησιν, μέ τήν ἐπισήμανσιν, ὅτι ἄν τήν ἐλάμβανεν ὑπ’ ὄψιν ὁ ἴδιος (ὁ ‘Αρχιεπίσκοπος ‘Ανδρέας), δέν θά  ἔφθανε εἰς τό σημεῖον νά ἐγίνετο εἰς τήν συνέχειαν πειθήνιον ὄργανον τῶν ἀδελφῶν Τσακίρογλου καί κ. Κάτσουρα, νά κατέλυε τόν Συνοδικόν θεσμόν ἐπ’ ὠφελείᾳ τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ καί τοῦ εὐρυτέτου νεοημερολογιτικοῦ οἰκουμενισμοῦ, ὅπερ ἦτο, καθ’ ἡμᾶς καί ἡ ἀπαρχή τῆς πτώσεώς του, νά ἔφθανε μέχρι καί τῆς ἱεροσύλου παραιτήσεώς του.


91. ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.  Η ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤ’ ΑΥΤΩΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΣΙΝΑΙΤΟΥ ΩΣ «ΠΟΡΝΕΙΑ».


95. ‘Υπό Δημητρίου Καποῦστιν, Πετρούπολις, Ρωσίας
Ἀνάλυσις τῶν δογματικών κατηγοριών, τῶν διατυπωθεισῶν ὑπό τοῦ Μητρ. Πειραιώς Νικολάου εἰς τήν ἀναφοράν του («Εἰσήγησιν») ἀπό 14 Φεβρουαρίου 2002 (ε. η.), κατά τοῦ Ελ. Γκουτζίδη, ὁ ὁποίος ὠνόμασε τήν Ὑπεραγία Τριάδα «πρώτην ἄναρχον Ἐκκλησίαν»


101. Μία ἐνδιαφέρουσα ἔκδοσις ὑπό τόν τίτλον: «ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ» ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΜΑΚ. ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙΣΑΙ ΤΗ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΩ ΑΠΟ 5.2.03 ΕΩΣ 2.6.03.



131. ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ




145.  ΟΙ 13 ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ - ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΝΤΑΡΑΣ


150. ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ: ΜΙΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΒΑΦΗ ΕΙΣ ΤΟ ΑΙΜΑ


151. Τοῦ κ. Ἀντωνίου Μάρκου ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΙ

157. Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ – ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ, ΤΩΝ ΕΝ ΕΤΕΙ 1935 ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΑΝΤΩΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΝ

160. ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΤΗΝ 5.2.2003

171. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΙΣ  -  ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΔΙΑ ΚΟΙΝΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΚΑΙ ΕΝΩΣΙΝ ΚΑΤΑ TO ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

172. Ὑπό τοῦ θεολόγου Ἐλευθερίου Γκουτζίδη. ΠΕΡΙ «ΠΕΙΡΑΙΩΣ» ΝΙΚΟΛΑΟΥ. ΜΙΑ ΠΡΟ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΙΣ.

175. ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΟΙ «ΠΕΝΤΕ» ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΙ ΜΑΣ ΕΜΗΝΥΣΑΝ ΔΙΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΚΟΣΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΩΣ «ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ»!!!

176. Η ΑΠΟ 25.4.1977 ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΛΑΙΚΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΜΗΝΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ (ΝΥΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ & ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ) ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΚΑΛΛΙΣΤΟΝ

177. «ΟΛΒΙΟΣ ΟΣΤΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΣΧΕ ΜΑΘΗΣΙΝ».

180.
Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΠΑΛΞΕΩΝ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Γιατί κλήρος και λαός της Εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Κύπρου δεν αναγνωρίζουν τη «χειροτονία» του Σεβαστιανού και αποκήρυξαν τον Νικόλαο Μεσιακαρή και τη «Σύνοδό» του ως «συναγωγή πονηρευομένων».

181. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙ ΕΝΟΣ  ΨΕΥΔΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΠΕΡΑΣΕ ΕΙΣ ΤΑΣ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΗΔΑΛΙΟΥ.

186.  ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΤΑΜΠΟΥΡΑ. «ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ» (ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ)

187. Η ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1954

193. «ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ». Ἐπιστολή ἐνημερωτική τοῦ Μητροπολίτου Κηρύκου γραφεῖσα τήν 29.11.2007, ἤτοι τήν ἑπομένην τῆς ψευδοκαθαιρέσεως

195. Ὑπό τοῦ Δημοσιογράφου Εὐ.  Στουραίτη. ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ... ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ

203. ΠΡΑΞΙΣ 6/13-7-1983 ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

204. ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ  ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ

208. Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ – ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ Από το βιβλίο του π. Ιουστίνου Πόποβιτς: «Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ».

210. ΤΟ ΠΙΣΤΟΝ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ (ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ)

212. ΑΙ ΤΡΕΙΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ. Ἀπό μίαν ἐνημερωτικήν ἀπαντητικήν ἐπιστολήν.

213. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝ ΕΤΕΙ 2001 ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΑΚΟΜΗ ΤΟΤΕ ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΟΔΟΝ. ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑΣ ΚΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 3120 ΚΑΙ 3121 ΑΠΟ 1.6.2000.

214. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΕΡΙ ΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

215.  Η ΦΥΣΙΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ 1924 ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ. Ἠ πρώτη Εἰσήγησις τοῦ θεολόγου Ἐλευθ. Γκουτζίδη κατά τόν θεολογικόν διάλογον μετά τῶν Φλωρινικῶν 1998 – 1991. Ἠ εἰσήγησις καταλήγει ὅτι τό θέμα τοῦ νέου ἡμερολογίου εἶναι ἐκκλησιολογικῆς φύσεως.  Ὁ νεοημερολογιτισμός εἶναι σχισματοαίρεσις.

217. ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΝΑΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΩΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ, ΠΑΡΑ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΟ - ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΑΣΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. Εἰς τό ἐρώτημα τινῶν, ἐάν δύνανται νά ἐκκλησιάζωνται εἰς Ναούς τῶν Νικολαϊτῶν, ὅταν δέν ὑπάρχει κοντά ναός Ὀρθόδοξος

221. ΝΟΥΘΕΣΙΑ ΔΩΡΟΘΕΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΑΡΙΟΥ (1888)

222. ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΓΩΝΟΣ. ΜΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠ. ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΤΕ (2001) ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΑΝΔΡΕΑΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΤΟΥ «Κ.Γ.Ο.»

223. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΛΑΙΟΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΝ

224. ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΝ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ.

227. Η ΑΠΟ 30.1.2003 ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ ΚΑΤΑ ΜΙΑΣ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΨΕΥΔΟΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΜΕΣΣΙΑΚΑΡΗΝ

230. Ἐνημέρωσις διά τήν νέαν ἔκδοσιν ὑπό τόν τίτλον: «ΑΜΕΣΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ – ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ»

231.  Ὑ­πό τοῦ δη­μο­σι­ο­γρά­φου Εὐ. Στου­ρα­ΐ­τη
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ

232. Περί τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας,  ἐπιστολή τῆς συνταξιούχου ἐκπαιδευτικοῦ Ἀντιγόνης Παπαμιχαήλ ἐκ Λαρίσης

233.  ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΕΝΌΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, ΕΛΛΑΔΟΣ, ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ, ΚΕΝΥΑΣ, ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΡΩΣΙΑΣ

234. ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑΚΟΜΒΩΝ ΕΝ ΡΩΣΙΑ

235. ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟΝ ΤΟΝ Ε΄ ΤΟΝ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΑ, ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ (+10 ΑΠΡ. 1821)

236.  ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ

240. Η ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 6/13-7-1983 ΠΡΑΞΙΣ - ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

241. Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΑΠΕΚΗΡΥΞΕ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΙΚΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΩΡΗΣΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ΟΠΟΥ ΕΓΕΝΕΤΟ ΔΕΚΤΟΣ ΔΙ’ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ - ΛΙΒΕΛΛΟΥ, ΑΓΙΟΥ ΜΥΡΟΥ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ.

244. Η ΕΝΩΣΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΥΜΑΝΟΥΣ ΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΝ ΕΙΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΝ ΚΑΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ  ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΚΕΝΥΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΑΙ ΚΙΕΒΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

252. Η ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΝ «ΛΥΣΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ»

253. Η ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΙΑ ΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ

283. ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΑΙΟΙ - ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ.

287. ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΠΗΓΗ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΓΜΑΤΩΝ

288. ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ»


ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
@ ΓΟΕΕ 2006